شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان انار موفق به اخذ درجه کیفی ۱ در فرایند کشوری اعتباربخشی بیمارستانها گردید..

 بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان انار موفق به اخذ درجه کیفی ۱ در فرایند کشوری اعتباربخشی بیمارستانها گردید

به گزارش انارما ، بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان انار موفق به اخذ درجه کیفی ۱ در فرایند کشوری اعتباربخشی بیمارستانها گردید . در همین زمینه دکتر هومن یوسفی ریاست بیمارستان در پیامی به تشریح این دستاورد پرداختند :
به نام خداوند حکیم
با سلام و درود خدمت مردم شریف شهرستان انار و حومه که با همت بلند خود در کمک به ابادانی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) توانسته اند گام مهمی در برآورد یکی از اصلی ترین نیازها و خواسته های ضروری مردم منطقه بردارند .

هم اکنون پس از گذشت بیش از ۱ سال به عنایت پروردگار بزرگ و همچنین کمک بی دریغ مسئولین شبکه بهداشت ودرمان و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و مهمتر از همه تلاش و پشتکار بی نظیر پرسنل بیمارستان در تمام بخش های درمانی ، اداری و پشتیبانی که با کمترین امکانات توانستند با توکل برخدا ، حسن رفتار و سرلوحه قراردادن هدف بزرگ رضایت مندی خداوند متعال و مردم ، فرایند اعتبار بخشی بیمارستانها که هر ساله در سراسر کشور و برای تمامی بیمارستانها با هدف تعیین درجه کیفی و ارتقاء کیفیت بیمارستانها انجام می شود را به اتمام رسانده و در این آزمایش درجه کیفی یعنی درجه ۱ را برای بیمارستان بدست آورند .

بی شک بدست آوردن چنین نتیجه ای برای بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) انار که از لحاظ امکانات و منابع مالی دارای محدودیت بسیار می باشد نوید بخش دارائی هایی همچون نیروی انسانی پویا، مهربان و دلسوز است که برای نجات و کمک به همشهریان و مردم ار دل کار می کنند و از جان خود می گذرند .
در اینجا ضمن تبریک به خاطر این دست آورد بزرگ برای بیمارستان از مردم خوب شهر انار می خواهم با اعتماد به بیمارستان و پرسنل آن و عدم رجوع غیر ضروری به شهرهای همجوار در مورد بیماریهایی هم چون درمان انواع عفونت ها ، انواع اعمال جراحی عمومی ،زنان و زایمان و اطفال و نوزادان و …. راه را برای توسعه روز افزون بیمارستان فراهم نمایند و مطمئن باشند که مجموعه بیمارستان با تمامی امکاناتی که دارد حداکثر تلاش خود را برای بهبودی بیماران به انجام می رساند .
در پایان برای تمامی مردم عزیز شهرستان انار آرزوی سلامتی و تندرستی دارم .

بیماران دوستان خدا هستند ،
برای تمامی دوستان خدا آرزوی سلامتی و بهبودی داریم
با تشکر
دکتر هومن یوسفی
ریاست بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان انار

 

 طباطبائی فرماندار انار نیز در پیامی به شرح ذیل از مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار به جهت کسب رتبه اول در اعتبارسنجی بیمارستانها تقدیر کرد.
 
 
بسمه تعالی
مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا
و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است(مائده ۳۲)
افتخار کسب رتبه اول بیمارستان ولی عصر (عج)شهرستان انار  را که بر اساس اعتبار سنجی وزارت بهداشت و به حول و قوه الهی و با تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت و پرسنل شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان انار حاصل گردیده است را ارج نهاده و ضمن تشکر این موفقیت را به عموم مردم شهرستان انار تبریک عرض می نمایم.
بی شک خدمات صادقانه بهداشت و درمان در راستای طرح تحول نظام سلامت و ارتقا، خدمات بهداشت و درمان که از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است موجب خشنودی اقشار مختلف مردم که در نهایت رضای حقتعالی خواهد بود.

لازم می دانم به این بهانه از تلاشها و مساعدت وزیر محترم بهداشت و درمان،ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان،مدیریت و پرسنل سختکوش شبکه بهداشت و بیمارستان انار تشکر و قدردانی نمایم. از خداوند منان سلامتی و توفیق روزافزونتان را در خدمتگزاری به جامعه اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم (عج) و در سایه رهبریهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای سیاستها و برنامه های دولت تدبیر و امید مسئلت می نمایم.

و من الله التوفیق
سید ضیاء الدین طباطبائی
فرماندار شهرستان انار

پیام تشکر دکتر محمد برجی مدیر شبکه بهداشت و درمان اناردر پی کسب درجه ۱ کیفی اعتبار سنجی بیمارستان ولیعصر (عج) انار:
مشارکت پذیری و کارگروهی به عنوان اصلی بی بدیل در توسعه هر سازمانی می باشد.اینجانب از زحمات و تلاش کلیه همکاران عزیز بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) انار در راستای کسب درجه ۱ کیفی اعتبار سنجی تشکر و قدردانی نموده و این موفقیت را حاصل تلاش شبانه روزی و بی وقفه ریاست محترم، مدیر و کلیه پرسنل بیمارستان و عشق و ایمان آنان به پیشرفت و سربلندی و نیز حمایت ها ی دولت محترم و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان می دانم . سلامتی و توفیق روزافزون همگان در امر خدمت رسانی به مردم را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم. دکتر محمد برجی – مدیر شبکه بهداشت و درمان انار

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

ح_ا_ا دوشنبه 3 جولای 2017 - 10:21 ب.ظ

جدآ دکترهومن یوسفی فردی دلسوز. کاربلد. مردمی. باشخصیت وبه تمام معناکاردرست می باشند. بنده ازایشان کاملاراضیم. موفق باشند

ناشناس پنج‌شنبه 6 جولای 2017 - 11:53 ب.ظ

خدای خیلی کار بلدن خیلی………….

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی