سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

جلسه هماهنگی حفاظت از کنکور سراسری در انار در فرمانداری (۶۰۴ نفر داوطلب کنکور در شهرستان انار)برگزار شد. به گزارش انارما ،  ۱۲ تیرماه جلسه هماهنگی حفاظت از کنکور  در محل فرمانداری انار  برگزار گردید. در این جلسه تمهیدات لازم امنیتی مد نظر مطرح و در خصوص آنها تصمیماتی گرفته شد. لازم به توضیح است […]

جلسه هماهنگی حفاظت از کنکور سراسری در انار در فرمانداری (۶۰۴ نفر داوطلب کنکور در شهرستان انار)برگزار شد.

به گزارش انارما ،  ۱۲ تیرماه جلسه هماهنگی حفاظت از کنکور  در محل فرمانداری انار  برگزار گردید. در این جلسه تمهیدات لازم امنیتی مد نظر مطرح و در خصوص آنها تصمیماتی گرفته شد.

لازم به توضیح است که امسال تعداد ۶۰۴ داوطلب از شهرستان انار در۵ نوبت پنجشنبه و جمعه در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد.  ۴۷ نفر علوم ریاضی/۷۴ نفر هنر/۲۸۸ نفر علوم تجربی/۵۶ نفر زبان خارجی/۱۳۹ نفر علوم انسانی داوطلب شرکت در آزمون سراسری از شهرستان انار هستند.
همچنین ناجی رئیس پیام نور انار نیز در جلسه افزود کلیه امتحانات در دانشگاه پیام نور برگزار میشود و در مجموع ۲۳۰ مرد و ۳۷۴ زن در کنکور امسال در سالن پیام نور حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی