جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

به منظور ارائه خدمات درمانی به بیماران کلیوی چهارمین تخت دیالیز در بیمارستان ولیعصر (عج) انار توسط یک بانوی خیر اناری به ارزش ۶۸۰ میلیون ریال، اهدا گردید

به منظور ارائه خدمات درمانی به بیماران کلیوی چهارمین تخت دیالیز در بیمارستان ولیعصر (عج) انار توسط یک بانوی خیر اناری به ارزش ۶۸۰ میلیون ریال،  اهدا گردید

به گزارش ” انارما” دو تخت و یک دستگاه پیشرفته دیالیز به ارزش ۶۸۰ میلیون ریال با پیگیری مدیریت بیمارستان شهرستان انار  و مساعدت خیرگرانقدر خانم محی الدینی  ورثه حاج عزیزالله خراسانی تهیه و در بخش دیالیز این مرکز درمانی نصب گردید.

بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر (عج) انار  هم اکنون با ۴ دستگاه دیالیز در سه نوبت کاری، ارائه خدمات به بیماران کلیوی می باشد.

امام جمعه شهرستان انار در مراسم بهره برداری از چهارمین تخت جدید بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر انار اظهار کرد: این اقدام خداپسندانه یقینا یکی‌از بهترین کار‌هایی است که در باقیات صالحات بجا خواهد ماند .
وی‌به پیگیری جدی برای ساخت کامل بیمارستان ۳۲تختخوابی انار‌اشاره کرد و گفت مدتی است پیشرفت پروژه با کندی رو به رو است که مسئولین باید نسبت به جذب و تکمیل بودجه با توجه به نیاز مبرم شهرستان اقدام کنند.
حجت الاسلام منتظری از مسئولین شهرستان خواست نسبت به تجهیز بخش رادیولوژی نیز اقدام‌کنند و خاطر نشان کرد که دستگاه فعلی رادیولوژی بیمارستان‌انار‌فرسوده می باشد و نیاز است با توجه به دریافت یک دستگاه رادیولوژی جدید برای این‌بخش از بیمارستان ولیعصر انار‌ ، زیرساخت های لازم‌آن نیز برای استفاده و بهره برداری فراهم‌‌گردد.

در این مراسم که با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد امام جمعه انار از خیرین خواست در‌زمینه خریداری یک دستگاه پرینتر برای راه اندازی دستگاه رادیولوژی جدید بیمارستان انار مساعدت کنند.

طباطبایی فرماندار‌ انار با تبریک‌ کسب درجه یک کیفی توسط‌بیمارستان‌انار‌ در اعتبار‌سنجی بیمارستان های ۳۲تختخوابی کشور گفت :از اقدام‌بانوی خیر‌ گرانقدرخانم‌ محی الدینی نیز تقدیر‌میکنم که واقعا با انجام این کار‌ ارزشمند دیالیز را برای بسیاری از همشهریان آسان گردید.
وی در ادامه افزود: انشاالله به زودی تقدیر و تشکر کلی از سوی فرمانداری انار از خیرین شهرستان صورت خواهد‌گرفت.

دکتر یوسفی رئیس بیمارستان با تشکر از مدیریت سابق بیمارستان‌ خانم‌گنجی در خصوص کسب‌ درجه کیفی یک توسط بیمارستان‌انار در سطح کشور گفت : کسب این درجه به معنای کامل بودن‌امکانات و تکمیل بودن‌نهایی آن نیست و این رتبه در مقیاس با بیمارستان های ۳۲تختخوابی کشور سنجیده می شود.

یوسفی با تقدیر از اقدام بانوی خیر در خریداری یک تخت جدید دیالیز برای بیمارستان انار‌گفت : خانواده هایی هستند که باید هفته ای سه مرتبه برای دیالیز به بیمارستان های شهرستان همجوار  با مسافت طولانی طی کنند و به علت فقر مالی توانایی انجام اینکار‌ را ندارند و اکنون با اهدا این دستگاه توسط خیرگرانقدر اناری انجام‌این‌کار‌ در بیمارستان‌انار تسهیل شد.

حجت الاسلام علی گنجی: در این مراسم از زمانی‌ مدیر بیمارستان انار به دلیل همکاری و خانم محی الدینی‌ جهت فراهم نمودن این‌عمل‌خیر تشکر کرد.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

سعیدرضا سه‌شنبه 4 جولای 2017 - 12:49 ب.ظ

خدا حاج عزیزالله خراسانی بیامرزد . روحش شاد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی