پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان انار اعلام کرد همزمان با نخستین روز از هفته عفاف و حجاب ، برنامه های متنوع فرهنگی در شهرستان انار برگزار می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان انار اعلام کرد همزمان با نخستین روز از هفته عفاف و حجاب ، برنامه های متنوع فرهنگی در شهرستان انار  برگزار می شود.

به گزارش ” انارما” ؛ عصمت السادات جعفری مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان انار در گفتگو با خبرنگار  ما ضمن فرارسیدن و گرامی داشت خاطره دلخراش خونین مسجد گوهر شاد که در۲۱ تیرماه ۱۳۱۴شمسی توسط رژیم پهلوی رخ داد جهت ارج نهادن به امر حجاب وعفاف این روز رابعنوان روز ملی عفاف حجاب نامگذاری شده است .

وی ضمن یادآوری اینکه حجاب و عفاف لازم و ملزوم یکدیگرمیباشند افزود: آنچه در چندین سال اخیر مورد توجه و هجمه دشمنان قرارگرفته است حجاب زنان مسلمان میباشد که این دشمنان جهت رسیدن به اهداف شوم خود ارزشهای انقلاب رامانند حجاب وعفاف مورد هدف قرارداده اند.

جعفری ضمن تقدیر از عموم مردم انار که با مجهز بودن به سلاح حجاب و عفاف دشمنان را ناکام گذاشته اند برنامه های هفته حجاب و عفاف را بدین شرح اعلام کرد:

۱٫برگزاری پیاده روی بانوان روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه ازپارک بانوان به سمت امامزاده محمدصالح(ع) همراه با برنامه قرعه کشی و اهدا جوایز.

۲٫تشکیل کمپین “حجاب من ،نگاه تو،پاکی آرامش ما”.

۳٫تخفیف ویژه تعدادی از مغازه داران به مناسبت هفته حجاب و عفاف.

۴٫پخش گل و شیرینی در خیابان امام.

۵٫برگزاری نمایشگاه حجاب وعفاف در نمازجمعه.

۶٫قرائت بیانیه.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

قطره پنج‌شنبه 6 جولای 2017 - 9:47 ق.ظ

باسلام روز نو روزی از نو گشته اغاز با محبت درکلام
بادعا وبا ثنا پنج شنبه اغاز گشته امروز بهر وحدت وپیام
حجاب بهر خود است نه بهر الله …کسی پوشد چه ارام است به والله
حجاب زورو نبود هرگز اجبار …..کسی پوشد خدا اورا نگهدار
حجاب هم درد هم درمان پذیر است
دوچشمان هوس ران همچو تیر است
به امروز میشکند این تیر به مژگان
به فردا حل مشکل نیست اسان
بنده بایاد خدا ومحبت درکلام وبا ارامرزش خواستن از گذشتگان به امید احترام به ایندگان این روز را با دعا و صلوات برای سلامتی رهبر وبزرگان دینی وشما خوبان وخانواده محترم شما وسردبیرمحترم روز خود را
به پایان برده وشما اگر دلت خواست با زبانی که بنده باان گناه نکرده ام از خدا بخواه دعای مرا قبول کند
بنده توهم خود را نوشته که همان باور من است وبا باور کسی کار ی ندارم ودزد باور کسی هم انشالله نخواهم بود همه روز خوبی داشته باشیم به امید دیدار و زیارت منجی عالم بشریت در دنیا وشفاعت اقا در اخرت انشالله التماس دعا واجرکم عنداالله والسلام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی