جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

امام جمعه موقت انار گفت:حجاب مخصوص زنان نیست و رعایت حجاب از ملزوماتی است که شامل مردان نیز می شود و مردان باید در پوشش خود شئونات را رعایت کنند…

امام جمعه موقت انار گفت:حجاب مخصوص زنان نیست و رعایت حجاب از ملزوماتی است که شامل مردان نیز می شود و مردان باید در پوشش خود شئونات را رعایت کنند.

به گزارش انارما ، حجت الاسلام حسینی نوه امام جمعه موقت انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: حجاب مخصوص زنان نیست و رعایت حجاب از ملزوماتی است که شامل مردان نیز می شود و مردان باید در پوشش خود شئونات را رعایت کنند.

وی با اشاره به پیامد های بی حجابی و بدحجابی در جامعه گفت: بعضا میبینیم ریشه بسیاری از بی بند و باری ها و مشکلات خانوادگی در عدم رعایت حجاب اسلامی است .

حسینی نوه با بیان اینکه شیطان صفتان در تلاشند تا رعایت حجاب و چادری بودن زنان را ، تحجر و بازگشت به گذشته قلمداد کنند گفت: متاسفانه در سطح کشور که یک جامعه اسلامی است میبینیم که بعضا حجاب رعایت نمی شود و یقینا این ناهنجاری با آثار شومی حتی برای خانواده ها همراه خواهد بود.

خطیب موقت نمازجمعه انار در ادامه به انحراف کشیدن جوانان را نوعی حق الناس خواند و گفت: خداوند از کسانی که موجبات انحراف دیگران را فراهم می کنند به سادگی نخواهد گذشت.

در ادامه حجت الاسلام حسینی نوه از تمامی خیرینی که در راه ساخت گنبد حرمین کربلای معلی مساعدت کردند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی