پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

مسئولین نهادهای فرهنگی در توسعه فرهنگ حجاب و مقابله با روند فزاینده بدحجابی نیازمند عزم جدی تری در جهت توسعه این فرهنگ می باشند.

مسئولین نهادهای فرهنگی در توسعه فرهنگ حجاب و مقابله با روند فزاینده بدحجابی نیازمند عزم جدی تری در جهت توسعه این فرهنگ می باشند.

به گزارش ” انارما” ، برخی رسانه ها ،شبکه های اجتماعی از جمله صفحات اینستا به عنوان پیشگام و مبلغ پوشش های جدید که صد البته نازک، بدن نما، تنگ و یا آزاد هستند برا ی تابستان های گرم، خنک ترین و عریان ترین لباس ها را پیشنهاد می دهند، پیشنهادی که به مذاق جوانا بسی شیرین می آید و مورد استقبال قرار می گیرد.

مسئولین هم همگی بر لزوم ساماندهی این وضع تنها تاکید می کنند و توپ را در زمین هم دیگر می اندازند، چند ماهی به همین منوال و اظهار نظرها می گذرد تا هوا آرام آرام رو به سردی می گذارد و بدحجاب ها، مجبور می شوند کمی خودشان را بیشتر بپوشانند و به این ترتیب تب “بدحجابی” هم پایین می آید تا سال بعد.

تا همین چند سال اخیر بدحجابی پدیده ای ناپسند بود و مورد شماتت قرار می گرفت اما این پدیده آن قدری به نظر  بال و پر گرفت که اکنون به عنوان یکی از پارامترهای شخصیتی محسوب و تایید می شود.

اما به واقع حقیقت این است که بدحجابی برخی از زنان وسعتی بیشمار با تبعات بی کران دارد که مسائل اجتماعی، و بیماری های روحی و جسمی زیادی را هم به دنبال خود خواهد آورد.

حل این معضل خود نیاز به زمان بسیاری دارد چرا که پذیرفتن پوشش های نامتعارف در شهرستان کم کم جان گرفت، افراد کم کم تعدادی چادر را کنار گذاشتند و به سوی مانتو هدایت شدند و باز این زمان بود که مانتو های بلند را با مانتو های کنونی بدون دکمه، کوتاه، تنگ و … جایگزین کرد اکنون مسئولان با اقدامات مناسب، فرهنگی در بازگرداندن حجاب و عفاف حقیقی به جامعه همت کنند و برای القای مجدد تفکر عفاف به زنان با حجاب کمتر برنامه های مکمل فرهنگی و ورزشی در محوطه مخصوص بانوان را پابه پای تبلغات سوی دشمن پیش ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس سه‌شنبه 11 جولای 2017 - 9:49 ق.ظ

به تو چه کع مردم چادر میپوشن یا مانتو شما برید ۱۰ تا ۱۰ چادر رو هم سر کنید

قطره سه‌شنبه 11 جولای 2017 - 10:27 ق.ظ

باسلام وبا درود
حجاب یعنی نگهبان سلامت
نگردم من به دنبال ملامت
حجاب یعنی دل از غمها ستودن
محارم را زنامحرم ربودن
حجاب یعنی ز پوشش بسته بودن
میان هر گلستان دسته بودن
حجاب یعنی لباسی دوختن از صبر
جمیل گشته چو زینب کوهی از صبر
حجاب بهر خود است نه بهر الله
کسی پوشد چه ارام است ایوالله
حجاب هم درد هم درمان پذیر است
دو چشمان هوس ران همچو تیر است
به امروز مشکند این تیر به مژگان
به فردا حل مشکل نیست اسان
دراین روز خوب خدا دعا میکنم برای سلامتی رهبر وبزرگان وشما خوبان وخانواده محترم شما عزیزان وسر دبیر محترم وخانواده محترم ایشان که در مجموع همه انسانها یک خانواده بود با سلیقه ها وارای مختلف که تنها وحدت واعنماد وصداقت وپیوند عاظفی انها رابه هم متصل نموده وانهم یک راه دارد انهم راه خدا ویاد خدا ویاد یادگاران خدا ومحرم بودن ومحرمات را حفظ کردن وبه خود امده انهم هر روز با بسمااله شروع شده وبا الحمدالله ختم شد وخدا با من است این من هستم که یاد خدا را فراموش کرده وخود را از دیگر خود بهتر میدانم بد وخوب دست خداست برتری دست من است با حرکت راست ودرست وبه جا انهم نه برای خود نمایی بالکه اگر خدا قبول کند برای راحتی دنیا وریدن به اخرت خودم نه دیگر ودیگران اگر دلت خواست برایم دعا کن که من یک لحظه خدا را فراموش نکنم حرکت در راه خدا را فراموش نکنم
چون دعای شما برای من مهم است
بسته احرام تا بگردم دور یاد ویادگار و خانه و کاشانه ات
باجماعت با صداقت بهر وحدت میزنم دور تا شوم پروانه ات >
<> انشالله والسلام

ناشناس چهارشنبه 12 جولای 2017 - 7:29 ق.ظ

به زور نمیشه کسی رو به کاری واداشت اون دخت یا خانمی که بخواد حجاب داشته باشه کاره خودشو میکنه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی