پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: با راه اندازی بیمارستان ولیعصر در شهرستان انار خوشبختانه با ارایه خدمات مطلوب در آن از مراجعه بیماران برای درمان به استان یزد و سایر نقاط جلوگیری شده است.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: با راه اندازی بیمارستان ولیعصر(عج) در شهرستان انار خوشبختانه با ارایه خدمات مطلوب در آن از مراجعه بیماران برای درمان به استان یزد و سایر نقاط جلوگیری شده است.

به گزارش ” انارما” ؛ دکتر محمدرضا میرزا بیگی در گفتگو با خبرنگار وب دا، بیان کرد: بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان انار با ۳۲ تخت فعال در بهمن ماه سال ۹۳ به بهره برداری رسید.
وی افزود: این بیمارستان شامل بخش های مختلف از جمله ۴ بخش اصلی داخلی، جراحی عمومی، اطفال و زنان و زایمان است و بخشهای پاراکلینیک و سرپایی این بیمارستان هم شامل آزمایشگاه، رادیولوزی، سونوگرافی، اورژانس و درمانگاه است.
وی تصریح کرد: در این بیمارستان ۲۷ نیروی پرستار، ۶ کاردان اتاق عمل، ۵ کاردان بیهوشی و ۱۱ ماما به ارایه خدمات درمانی به جمعیت بیش از ۳۸ هزار نفری این شهرستان انار مشغولند.
میرزابیگی ادامه داد: به طور میانگین ماهیانه حدود ۸ هزار نفر به این بیمارستان برای دریافت خدمات درمانی مراجعه می کنند که تعدادی از طریق اورژانس و درمانگاه به صورت سرپایی درمان می شوند.
وی گفت: سال گذشته بیش از۱۸۷۰ بیمار به این بیمارستان مراجعه نمودند .
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با ارایه خدمات مطلوب و بسیار مفید به بیماران  آمار خوبی در رابطه با جلوگیری از ارجاع بیماران به بیمارستان های شهرستان یزد داشته ایم و طبق این آمار در بخش جراحی داخلی ۹۰ درصد بیمارانی که می بایست به یزد برای درمان مراجعه می کردند در بیمارستان ولیعصر(عج) انار تحت عمل جراحی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: به همین ترتیب در بخشهای زنان ۸۰ درصد، بخش اطفال ۵۰ درصد و بخش زایشگاه هم ۶۰ درصد بیماران از ارجاع به یزد جلوگیری شده است.
دکتر میرزابیگی اظهار کرد: این آمار نشان گر ارائه خدمات مطلوب در بیمارستان ولیعصر (عج)شهرستان انار می باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی