جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

امام جمعه انار گفت:تاکنون دیگر باید بیمارسان تکمیل می شد اما همچنان می بینیم که پروژه پیشرفت رضایت بخشی نداشته و از مسئولین مربوطه میخواهیم منابع مالی لازم برای تکمیل بیمارستان را تامین کنند.   به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته به اهمیت […]

امام جمعه انار گفت:تاکنون دیگر باید بیمارسان تکمیل می شد اما همچنان می بینیم که پروژه پیشرفت رضایت بخشی نداشته و از مسئولین مربوطه میخواهیم منابع مالی لازم برای تکمیل بیمارستان را تامین کنند.

 

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته به اهمیت ولایت پذیری اشاره کرد و گفت: هرچه ارتباط با ولی خدا یعنی امام معصوم و حجت الهی بیشتر باشد فساد و تباهی کمتر خواهد بود.

وی با تسلیت شهادت امام صادق علیه السلام گفت:  جهاد فرهنگی امام صادق علیه السلام کمتر از قیام خونین حضرت سیدالشهدا علیه السلام نبود لذا تشیع برگرفته از مکتب امام صادق علیه السلام است.

منتظری  افزود: جهت گرامیداشت شهادت رئیس مذهب امام صادق علیه السلام در روز پنجشنبه آینده علاوه بر حضور در هیئت عزاداری سیدالشهدا عام المنفعه از مقابل حوزه علمیه تا مسجد صاحب الزمان سه مجلس باشکوه در شب و روز شهادت در مسجدصاحب الزمان و شب جمعه آینده در صحن امام علی زیارتگاه امامزاده محمد صالح  با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بحرینی برگزار خواهد شد .

امام جمعه شهرستان انار به پیروزی های جبهه مقاومت در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت:  آزادسازی شهر موصل بیانگر نقش مرجعیت علمای شیعه در بسیج توده‌های مردمی و شکست فتنه ها و توطئه های شوم و اختلاف انگیزی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به اصل هشتم قانون اساسی ،امر به معروف و نهی از منکر را از مطالبات جدی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه ورهبر عالیقدر انقلاب اسلامی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن گلایه از عدم تلاش جدی برای احیا امر به معروف و نهی از منکر یکی از وظایف مهم دستگاه قضایی را حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر دانستند.

حجت الاسلام منتظری شورای نگهبان را ضامن حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام دانست و گفت : شورای نگهبان امانتدار قانون اساسی و شرع مقدس اسلام است و با نظارت بر بیش از چهل انتخابات صیانت از شرع و قانون اساسی را عملا به نمایش گذاشته است.

امام جمعه انار با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی از نهاد های خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی است که ضمن تقدیر و تشکر از ریاست سازمان تامین اجتماعی کرمان و شهرستان انار و کارمندان پرتلاش این نهاد تقاضا داریم در جهت تحقق وعده احداث کلینیک و بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان انار اقدام نمایند.

وی در ادامه با انتقاد از عدم پیشرفت پروژه ساخت بیمارستان ۳۲تختخوابی انار گفت: تاکنون دیگر باید بیمارسان تکمیل می شد اما همچنان می بینیم که پروژه پیشرفت رضایت بخشی نداشته و از مسئولین مربوطه میخواهیم منابع مالی لازم برای تکمیل بیمارستان را تامین کنند.
امام جمعه شهرستان انار در پایان خطبه ها از خیرین سلامت شکر کرد و افزود: خیرین شهرستان تا به حال چندین میلیارد تومان در بخش های مختلف بیمارستان و شبکه بهداشت انار هزینه کردند و تنها راه ادامه این کمک ها تحقق وعده وزارت بهداشت و درمان و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در تکمیل سریع بیمارستان جدید انار است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی