جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

شما می‌توانید نظرات خود در انتهای این مطلب با سایر کاربران محترم ” انارما ” به اشتراک بگذارید.

شما می‌توانید نظرات خود در انتهای این مطلب با سایر کاربران محترم " انارما " به اشتراک بگذارید.

به گزارش ” انارما ” ظهر روز ۱۶ تیرماه مراسم تشییع پیکر مادر شهید عباس رمضانی از شهدای گرانقدر شهرستان انار با حضور مردم و مسئولین در شهر انار برگزار شد ، در این میان سایت محلی انارپرس اقدام به درج مطلبی درباره این مراسم با عنوان “غیبت مدعیان” عنوان کرده است که در آن همچون مطالب معمول خود سعی نموده تا با کم اهمیت جلوه دادن این موضوع برای مسئولین، به نحوی از آن برداشت سیاسی داشته باشد.

در همین حال خانواده این شهید بزرگوار  با انتشار نامه ای اعتراض خود را برای جلوگیری از ایجاد اختلاف بین خانواده شهدا و مسئولین اعلام نمودند که در پی این اعتراض جمعی از مردم متدین انار جهت حمایت از این خانواده شهید  خواستار پیگیری های لازم از سوی مسئولین در محاکم قضایی شدند.

متن ارسالی بدین شرح می باشد:

پیرو درج نامه ی اعتراض خانواده معزز شهید رمضانی و درخواست ایشان از مسئولین شهرستان انار برای پیگیری  انتشار خبر غیر واقعی از مراسم تشییع مادر این شهید بزرگوار در سایت انارپرس ، جمعی از مردم انقلابی انار هم در حمایت از این خانواده ی معظم از شما مسئولین درخواست پیگیری های لازم در محاکم قضایی را داریم.
متن نامه ی خانواده ی شهید در نشریه سمنگان شماره ۲۸۳  درج گردیده است.
لذا انتظار تمام مردم متدین انار به پیروی از خانواده ی معظم شهدا که به حق وارثان واقعی این انقلاب هستند خواستار پیگیری لازم  از جانب شما مسئولین را دارند.
لازم به یادآوری نیست که کوچکترین قصوری در این راه قطعا موجبات تقویت ظن سیاسی کاری در شما خواهد شد که این مساله به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
همچنین است این مسئولیت در صورت کوتاهی اداره ارشاد برعهده ی فرماندار محترم، دادگستری محترم و همچنین امام جمعه محترم و سایر مسئولان نیز می باشد .
والعاقبه للمتقین.

 

به نظر شما آیا چنین مراسم معنوی باید با استفاده ابزاری و تسویه حساب شخصی همراه شود و در حد یک برداشت سیاسی تقلیل یابد؟

شما می‌توانید نظرات خود در انتهای این مطلب با سایر کاربران محترم ” انارما ” به اشتراک بگذارید.

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناری چهارشنبه 26 جولای 2017 - 12:50 ب.ظ

اگرچه خانواده شهید بزرگواری کرده وادعایی ندارند اما اگر بجای مادرشهید فردی متمکن ازگلشنیها مرده بود آیا آقایان مدعی شرکت میکردند یاخیر؟؟؟؟؟

حسین چهارشنبه 26 جولای 2017 - 1:28 ب.ظ

اون سایت همش دنبال اختلاف افکنی در شهره تا به فکر مردم.به دنبال پیاده کردن اهداف دشمنه متأسفانه.ای کاش بعضی از مردم سر عقل بیان و از طرفداری اون سایت دست بردارن.

ناشناس چهارشنبه 26 جولای 2017 - 3:31 ب.ظ

این کوته فکری و کم عقلی بعضی از آقایون رو میرسونه..سایت …به دنبال ترویج بی حجابی و بی بندباریه و همیشه در تلاشه که تعداد اخبار سایت رو بالا ببره بی توجه به اینکه محتوای اون خبر چی هست..همیشه به دنبال تخریب افراد متدین و انقلابیه
اگه یکم واقع بین باشیم و به اخباری که روزانه از سایت ….منتشر میشه دقت بیشتری داشته باشیم کورکورانه طرفداری نمیکنیم

اناری چهارشنبه 26 جولای 2017 - 4:23 ب.ظ

ببینید انماالاعمال بانیات
سایت … به نیت پرشکوه شدن مراسم مادر شهید رفته بوده یا به نیت فتنه گری؟ اگر به نیت پرشکوه شدن رفته تقبل الله ولی چرا قبلا در این مراسمات نمیرفته؟
بعد اینکه مسئولین اگر اطلاع داشتن و نرفتن که مدیونن و باید جبران کنن که اینجوری من شنیدم بی اطلاع بودن و برای مراسم خودشونو روسوندن تازه عیادت این مادر شهید هم رفته بودن.
بعدشم اینکه بصیرت رو باید از این خانواده ی بی ادعا یاد گرفت

ارگککککیمم چهارشنبه 26 جولای 2017 - 4:50 ب.ظ

انار رامنفعت طلبان بدلیل اینکه بعضی به فکر میز وجایکاه هستن ودنیا را فدا اخرت کردند سیاست تحمل به زور را انتخاب واسمش گذاشتن تعامل اکدر حرکات خوبی رانار انجام شد اما مدت ان کمبود ولی تاثیر کذار از غیر بومی بود که جلو این دورو ودورنگی ایستاد واخرش بیرون کردن انها را حالا که قدرت دست منفعت طلبان است وکروها بخطر مو قعیتشان درخطر نیافت همدیکر را تحمل مکنند البته تعامل یکی شخ رضا بود که مردم را به تظاهرات کشاند یکی سردار فرماندار سابق خادمی بود درتمام زمینه تحول ایجاد کرد که لامپها کم نور قادر به دیدن نورافکن نداشتن ومنفعت طلبان کارشکنی کردند تا سرکرده رای اورد واین صد مرده وسردار سازندکی را برداشتند حالا فراهانی شروع فعالیت بر علیه منفعت طلبان کرد ومکرهای انها را مطرح می نمود هر دو گروه ومنفعت طلبان وسرکرده ایشان را برداشتند مردم تاریخ درحال تکرار است حق با علی اما پلو معاویه چربتر است همیشه حق ار اقلیت است کی باشد نابودی میز پرستان ودنیا طلبان وفراها نی با جابجای ننگ پاک نمیشود اینها خیلی ترسو هستند همیشه دنبال حذف وپک کردن هستند تا پاسخکوی

دهه 60 ی چهارشنبه 26 جولای 2017 - 5:09 ب.ظ

واقعیت تلخه..
زور خفتیدکی نزنید.
کشته و مرده طومار و نامه و بیانیه هاتونیم..
قدیمی شد رفت…
واینکه یک عده همه نیستند.

عبد چهارشنبه 26 جولای 2017 - 7:13 ب.ظ

سلام منم با آقای اناری موافقم اگه …

مونیخ 1860 چهارشنبه 26 جولای 2017 - 8:41 ب.ظ

الان تو داری فتنه گری میکنی اون سایت منظورش این بود باشکوه باید برگزار میشد فکرتون رو عوض کنید شماها یک ششم نیستید مردم قبولتون ندارن

غغغ پنج‌شنبه 27 جولای 2017 - 12:28 ق.ظ

شیخ علی هم حرفهای اون سایت روقبول داشت

حق پنج‌شنبه 27 جولای 2017 - 4:04 ب.ظ

درود بر هردو سایت والا من اخبار هر دو سایت رو مطالعه میکنم نظر حقیر اینه شما مثل دوتا هوو میمونید و همش از یکدیگه ایراد میگیرید یه کیتون دین و ولایت رو کردین سپر دیگری داد حق و انصاف رو کرده نیزه دست از این بهانه جویهای کودکانه بردارید هر دو برادرانه به فکر اناری بهتر ایرانی ابادتر باشیم ..ببخشید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی