جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

فرمانده انتظامی شهرستان در نشستی صمیمی به سوالات جوانان اناری پاسخ داد…

فرمانده انتظامی شهرستان در نشستی صمیمی به سوالات جوانان اناری پاسخ داد.

به گزارش انارما ، به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) شامگاه دوشنبه ۲مرداد ، سرهنگ جعفر غضنفری فرمانده انتظامی شهرستان انار با حضور در زورخانه قائم آل محمد مسجد زینبیه ، نشستی صمیمی با جمعی از جوانان اناری داشت.

در این نشست جوانان دغدغه های خود را در مسائل مرتبط با فعالیت نیروی انتظامی بیان کردند و سرهنگ غضنفری نیز به سوالات پاسخ داد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابتدا به بالا بودن ضریب امنیت در شهرستان انار اشاره کرد و گفت: خوشبختانه انار ، شهرستانی امن در مقایسه با سایر نقاط استان از لحاظ شاخص های امنیتی می باشد و من و همکارانم همواره در تلاشیم تا با استمرار این روند ناامنی های نادر در شهرستان را به حداقل برسانیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از جوانان در مورد حمایت نیروی انتظامی از تیم های ورزشی شهرستان گفت: بودجه ای مستقل در این زمینه نداریم اما در تلاشیم با همکاری سایر نهاد ها  ،  تیم های ورزشی در رشته های مختلف با پشتوانه نیروی انتظامی شهرستان انار تشکیل دهیم.

غضنفری در پایان جلسه و در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا در شهرستان انار پلیس فتا وجود دارد گفت: جرایم مربوط به فضای مجازی در شهرستان انار از سوی پلیس اطلاعات آگاهی پیگیری می شود وانشاالله در سال جاری نمایندگی پلیس فتا در شهرستان انار دایر می شود.

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

حسین سه‌شنبه 25 جولای 2017 - 8:11 ق.ظ

ای کاش هم اینجوری بود…
خیلی دلم پره ازش

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی