چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

امام جمعه انار:یکی از کسانی که تحت عنایت امامزاده انار قرار گرفته مرحوم فضل علی خانی بیگلری حاکم کرمان بوده است که به همین جهت املاک زیادی را وقف این آستان مقدس نموده است …

امام جمعه انار:یکی از کسانی که تحت عنایت امامزاده انار قرار گرفته مرحوم فضل علی خانی بیگلری حاکم کرمان بوده است که به همین جهت املاک زیادی را وقف این آستان مقدس نموده است .

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری در همایش تجلیل از امامزادگان به شخصیت گرانقدر امامزاده محمدصالح شهرستان انار اشاره نمود و گفت: حضرت امام زاده محمد صالح باپنج واسطه به حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا منتسب می باشد که در جریان یکی از قیام های علویون در زمان امام هادی علیه السلام تحت تعقیب قرار می‌گیرد و طی یک جنگی توسط دشمنان اهل بیت که تفکرخوارجی داشتند در این منطقه به فیض شهادت نائل می‌شوند .
وی به کرامات امامزاده محمدصالح اشاره کرد و گفت: یکی از کسانی که تحت عنایت این امامزاده جلیل القدر قرار گرفته مرحوم فضل علی خانی بیگلری حاکم کرمان بوده است که به همین جهت املاک زیادی را وقف این آستان مقدس نموده است .

امام جمعه انار از هیئت‌های امنا و مدیران این آستان مقدس تشکر نمود و گفت: مرمت صحن انقلاب و احداث صحن های امام علی ، امام حسن مجتبی ، مهدیه امامزاده محمدصالح و آینه کاری رواق ها نتیجه همت خیرین گرانقدر و پیگیری هیئت‌های امنا و مدیران محترم این آستان مقدس بوده است .
در پایان امام جمعه شهرستان انار از خیرین شهرستان انار ، اعضای هیئت امنا و مدیران محترم این آستان مقدس تشکر کرد و یاد مرحوم حاج محمد محمدی و حاج علی قدیری که پدر دو شهید بودند و مرحوم سید احمد مرتضوی و مرحوم اسد آقای صور اسرافیل را گرامی داشت و از کلیه خادمان حرم مطهر و هیئت محبین امامزاده محمدصالح و هیئت رزمندگان اسلام ،اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان انارو سه تن از مدیران این آستان حاج احمد گنجی ، حاج اکبر هادی زاده و حمید زارع تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

امیر چهارشنبه 2 آگوست 2017 - 10:18 ب.ظ

لطفا منبعی که امامزاده محمدصالح به شهادت رسیده اند را معرفی نمایید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی