جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

در راستای اقتصاد مقاومتی کارگروه رفع مشکلات معادن در شهرستان انار در فرمانداری برگزار گردید. به گزارش انارما ،۱۴ مرداد طی جلسه ای در فرمانداری انار مشکلات وموانع پیش روی معادن شهرستان انار مطرح و در خصوص رفع آنها تبادل نظر و ارائه راهکار شد. در این جلسه طباطبائی فرماندار انار اظهار داشت: رویکرد اصلی […]

در راستای اقتصاد مقاومتی کارگروه رفع مشکلات معادن در شهرستان انار در فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش انارما ،۱۴ مرداد طی جلسه ای در فرمانداری انار مشکلات وموانع پیش روی معادن شهرستان انار مطرح و در خصوص رفع آنها تبادل نظر و ارائه راهکار شد.
در این جلسه طباطبائی فرماندار انار اظهار داشت: رویکرد اصلی در اقتصاد مقاومتی توجه به ظرفیت های داخلی است و باید از ظرفیت های داخلی در بخش معدن به نحو مطلوب استفاده کنیم و از آن در رشد اقتصادی شهرستان بهره گیریم.

فرماندار انار تاکید کرد: با توجه به مذاکراتی که تاکنون با معادن شهرستان و کارشناسان داشته ایم یکی از مهم ترین اولویت های بخش معدن برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اصلاح قوانین برای جذب سرمایه گذاری های جدید می باشد.

وی افزود: در  شهرستان‌ها باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی  که از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و دولت  می باشد در زمینه تولید بایستی از پتانسیل‌های خود شهرستان‌ها استفاده شود، وبا توجه به اینکه شهرستان انار یک منطقه کشاورزی و تک محصولی بوده این دولت با تدابیر استاندار سعی در ایجاد و توسعه بخش صنعتی و معدنی و جذب سرمایه گذار و رفع موانع پیش روی صنعت و معدن در شهرستان نموده است.

لازم بذکر است که شهرستان انار دارای معاون متنوعی همچون پوکه معدنی ،شن و ماسه ،سن آهن،تراورتن ،بنتونیت و … می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

مدرسه یکشنبه 6 آگوست 2017 - 5:13 ب.ظ

فرماندار نمی خواه سرمایدار جذب کنه …طرز برخورداش با مردام و سرمایدارها را عوض کنه …فرماندار فقط امده انار برای حقوقش بیشتر بشه…ما اناریها با مسعولانی که داریم باعث دفع سرمایدارها میشه…من با منطق صحبت میکنم …اگه خواستی میتونم مدارکام را نشون وبیان میکنم…

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی