جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان انار در محل دفتر شهردار انار برگزار شد…

به گزارش انارما ، چهارشنبه ۱۸مرداد مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان انار در محل دفتر شهردار انار برگزار شد.

در این مراسم علی رحیمی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: یکی از مهم ترین عوامل یشرفت شهر ، ارتقای سطح قزهنگ و علم آن شهر است که عملی شدن این موضوع به همت و تلاش خبرنگاران برمی گرد چرا که پیشرفت شهر زمانی شکل میگیرد که خبرنگاران به رسالتشات در امر فرهنگ سازی عمل کنند.

وی با متمایز دانستن خبرنگار از رسانه تصریح کرد: معتقدم واقعا یک خبرنگار صداقت دارد و بعضا اگر نقضی هم دیده می شود از سوی رسانه ها است که در قالب اهداف و  عقاید سیاسی که دارند فعالیت می کنند.

رحیمی در ادامه از همکاری خبرنگاران با مجموعه شهرداری انار در طول چهارسال گذشته تقدیر کرد و گفت: در این مدتی که در خدمت مردم انار بوده ام هیچ گونه دلخوری از خبرنگاران نداشته ام و همواره جز در موارد ضروری ، علاقه ای به مصاحبه در طول این مدت نداشته ام.

در ادامه این جلسه سیدحسین جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار ضمن تقدیر از حمایت های همه جانبه شهرداری انار از فعالیت های فرهنگی در سطح شهرستان گفت: همواره معتقد بوده ایم که با حمایت های همیشگی شهرداری انار از امور فرهنگی و هنری ، شهرستان انار دو اداره فرهنگ و ارشاد دارد.

جعفری ضمن تقدیر از تلاش های خبرنگاران در امر اطلاع رسانی ، در توصیه ای به خبرنگاران تاکید کرد:رسالت سنگینی بر عهده تان است و به همین دلیل از شما میخواهم  در صحت و سقم اخباری که نشر می دهید دقت بیشتری داشته باشید.

وی در پایان به تعامل بیشتر خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان انار با یکدیگر تاکید کرد و برگزاری جلسات و شکل گیری مجمع خبرنگاران انار را  خواستار شد.

این جلسه با بیان مشکلات خبرنگاران انار و تقدیر از اصحاب رسانه انار ادامه یافت.

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی