پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

امام جمعه انار گفت: امروز همه مسؤولان نظام اعم از رئیس‌جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تمام دست‌اندرکاران برجام به همان نتیجه‌ای رسیدند که بارها رهبر حکیم و بصیر انقلاب اسلامی هشدار می‌دادند و آن بی‌اعتمادی به دولت آمریکا است.

به گزارش”انارما”حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز به جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت مجمع تشخیص مصلحت بازوی مشورتی رهبر معظم انقلاب اسلامی و گره گشا در بسیاری از مشکلات و تصمیم گیریهاو سیاستگذاریهاست و حضور افراد از سلایق سیاسی مختلف نشانگر این است که چتر انقلاب اسلامی وسیع و دربرگیرنده همه کسانی است که فکر و اندیشه آنها در خدمت نظام اسلامی است .
وی به تقارن هفته دولت و آغاز به کار دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: دولت دوازدهم باید تقارن هفته دولت و آغاز به کار دولت جدید را به فال نیک بگیرند و با الگو قرار دادن سیره شهیدان رجایی و باهنر با خدمت بی منت معیشت مردم را به نقطه قابل قبولی رساند .
وی به بیانیه نمایندگان مجلس در برخورد با زیاده خواهی های آمریکا اشاره نمود و گفت: امروز همه مسئولین نظام اعم از رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کلیه دست اندرکاران برجام به نتیجه ای رسیدند که بارها رهبر معظم و حکیم و بصیر انقلاب اسلامی هشدار می‌دادند و آن بی اعتمادی به دولت آمریکاست.
وی افزود: همه مسئولان نظام باید مراقب و مواظب توطئه ها و ترفندهای آمریکا باشند و پاسخ قاطع به زیاده خواهی های آمریکا دهند.
امام جمعه شهرستان انار روز پزشک را به کلیه پزشکان مومن و متعهد تبریک گفت : افزود امروز نه تنها در شهرستان انار بلکه در جای‌جای کشور بهترین فرزندان و نخبگان شهرستان انار مشغول طبابت هستند که این امر موجب افتخار مردم این شهرستان است.
وی افزود: سرکار خانم دکتر حکیمه گنجی فرزند شهید عالیقدر اکبر گنجی از افتخارات شهرستان انار هستند که خدمات و تلاش‌های ایشان به مجموعه بهداشت و درمان به ویژه در بخش زنان زایمان قابل تجلیل و تقدیر است .
امام جمعه انار در ادامه گفت : با کمال تاسف شنیدیم ایشان قصد انتقال به شهر دیگری دارند که خواست همه مسئولان و مردم قدرشناس انار حضور بابرکتشان در این شهرستان است.
حجت الاسلام منتظری به ازدواج ساده و آسمانی حضرت زهرا(ع)و امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و گفت: متاسفانه تجملات و تشریفات پرهزینه و یکسری از روز سوم باطل و خلاف شرع مثل عروس کشانی ها و بازدید مهمان ها از خانه عروس و داماد و تجسس و سرک کشیدن به زندگی مردم و حریم شخصی آنها و کیک خوران روز بعد ازدواج ها را به مسیر باطل و انحراف کشانده که موجب دردسر فراوان برای مردم و دشوار شدن ازدواج برای دختران و پسران شده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی