جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

فرمانده انتظامی انار از دستگیری سارقان پسته و کشف ۴ فقره سرقت در انار خبر داد…

فرمانده انتظامی انار از دستگیری سارقان پسته و کشف ۴ فقره سرقت در انار خبر داد.
به گزارش انارما ، سرهنگ جعفر غضنفری در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس،در تشریح این خبر گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت پسته از باغات،موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی،سارقان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
غضنفری اظهار داشت :در تحقیقات انجام شده و با توجه به کشف پسته های سرقتی از منزلشان ،متهمان ضمن اقرار به سرقت پسته ها از باغ های مشخص، به سه فقره سرقت مشابه دیگر نیز اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری این سارقان خاطر نشان کرد :سارقان دستگیر شده از اتباع غیرمجاز افغانستان بوده اند که طی چندین سال توسط برخی افراد ضمن بکارگیری در امر کشاورزی، محل سکونت و سایر امکانات آنها را نیز فراهم می نمودند که جای تامل دارد.
وی با بیان اینکه طرح های مبارزه با انواع سرقت ها با جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت ،گفت:شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیسی و اطلاعیه های منتشر شده، بطور ناگهانی و بی خبر،از نگهبان و باغات خود،در ساعات انتهای شب سرکشی نمایند تا زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند و موارد مشکوک را به ۱۱۰ اعلام کنند‌.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی