شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

سردخانه کشتارگاه دام شهرداری انار با اعتباری بالغ بر ۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در محل کشتارگاه جهت جلوگیری از هرگونه آلودگی گوشت راه اندازی شد…

به گزارش انارما به نقل از  روابط عمومی شهرداری ، سردخانه کشتارگاه دام شهرداری انار با اعتباری بالغ بر ۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در محل کشتارگاه جهت جلوگیری از هرگونه آلودگی گوشت راه اندازی شد.

صوراسرافیل معاونت خدمات شهری شهرداری انار  با اعلام این  خبر گفت :استفاده از گوشت سالم و بهداشتی و تامین گوشت سالم از نیاز های شهروندان می باشد که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است.کشتارگاه محلی امن برای معاینه قبل و بعد از کشتار دام و استحصال گوشت سالم و بهداشتی است.

صوراسرافیل  افزود : اقداماتی نظیر مرمت سپتیک، ریل وخط کشتار،جرثقیل،ساماندهی اطراف کشتارگاه و راه اندازی سردخانه از جمله مواردی است که با برنامه ریزی شهرداری و شورای اسلامی شهر محقق گردید.
وی خاطر نشان کرد : از اوایل شهریور ماه  لاشه دام های ذبح شده بازبینی ، برچسب نصب و به مدت ۲۴ ساعت در دمای صفر تا منفی چهارده درجه نگهداری  و سپس  توسط ماشین های حمل گوشت تحویل صاحبین دام های ذبح شده می شود .

معاونت خدمات شهری شهرداری انار در ادامه تصریح کرد: نگهداری گوشت در دمای زیر صفر درجه علاوه بر اینکه از بیماری های مشترک بین دام و انسان نظیر تب کریمه کنگو (CCHF ) جلوگیری می کند بر کیفیت گوشت نیز تاثیر به سزایی دارد.
صوراسرافیل در پایان ازهمراهی وهمکاری مدیریت اداره دامپزشکی شهرستان و ناظر شرعی کشتارگاه که در جهت تحقق اهداف فوق شهرداری را یاری نمودند تشکر و قدردانی نمود
.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی