سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

تیم پیشرو انار به مصاف تیم فجر رفسنجان رفت که دو تیم در پایان وقت ۹۰دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند که در ادامه و در ضربات پنالتی تیم پیشرو توانست با درخشش مهدی رفیعی دروازه بان خود فجر را شکست دهد…

به گزارش انارما ، در دومین روز از مسابقات جوانان نیمه متمرکز استانی که به میزبانی شهرستان انار برگزار می شود تیم پیشرو انار به مصاف تیم فجر کویر رفسنجان رفت که دو تیم در پایان وقت ۹۰دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند که در ادامه و در ضربات پنالتی تیم پیشرو توانست با درخشش مهدی رفیعی دروازه بان خود فجر را شکست دهد.

در دیگر بازی نیز تیم مس شهربابک توانست با نتیجه۳بر۱ تیم آتیه داران کشکوئیه را شکست دهد تا بدین ترتیب سه تیم فجر ، مس شهربابک و پیشرو انار شانس صعود داشته باشند.

لازم بذکر است زدن پنالتی در پایان وقت ۹۰دقیقه بازی در صورت تساوی دوتیم در حالی است که امتیازات پنالتی ها در شرابطی  محابسه خواهد شد که تیم ها دارای امتیاز برابر در جدول باشند و امتیاز برد در پنالتی ها تعیین کننده باشد و در غیر این صورت تساوی در جریان بازی محاسبه خواهد شد.

تیم پیشرو انار در آخرین و حساس ترین بازی خود عصر امروز به مصاف مس شهربابک می رود.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی