جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

بعد از ظهر دیروز شنبه ۴شهریور مراسم افتتاحیه دفتر نماینده مجلس و همچنین مراسم تقدیر از اصحاب رسانه شهرستان انار برگزار شد….

به گزارش انارما ، بعد از ظهر دیروز شنبه ۴شهریور مراسم افتتاحیه دفتر نماینده مجلس و همچنین مراسم تقدیر از اصحاب رسانه شهرستان انار برگزار شد.

در این مراسم ، احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران شهرستان انار اظهار داشت: تفاوت سلیقه و نگرش سیاسی در رسانه ها امری عادی است اما باید توجه داشت که این تفاوت دیدگاه در بحث منافع ملی کشور موجب تفرقه و آسیب به وحدت کشور نشود.

وی در ادامه از رسانه ها خواست تا با انعکاس شفاف اخبار حوزه انار و رفسنجان مردم را از پیشرفت ها و ضعف های این حوزه مطلع کنند.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس  در خصوص وعده شرکت مس ایران برای ساخت امکان ورزشی در انار گفت: طبق رایزنی های انجام شده شرکت مس موظف به تجهیز و ساخت چندمکان ورزشی در انار است که بنده برای پیگیری آخرین وضعیت این مصوبه حتما با مسئولین اداره ورزش و جوانان و شرکت مس مکاتبه خواهم داشت.

انارکی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا آلایندگی های شرکت های مس سرچشمه رفسنجان و خاتون آباد شهربابک بر روی آب و هوای انار تاثیر دارد یا خیر گفت:مکاتبه ای در این خصوص با خانم ابتکار مسئول اسبق محیط زیست کشور داشتیم که پاسخی از ایشان دریافت شده و این موضوع همچنان در دست بررسی است که به زودی تاثیر گذاری آلایندگی ها به آب و هوای انار مشخص میشود.

وی افزود: امسال برای اولین بار ردیف بودجه ی مشخص برای سهم آلایندگی انار از مس سرچشمه در نظر گرفته ایم که در زمان مشخص شده این بودجه به انار داده خواهد شد.

نماینده مردم انار و رفنسجان به فراهم کردن زیرساخت های شهرک صنعتی انار برای سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: امکانات و مزایایی فوق العاده در راستای فراهم کردن بستر سرمایه گذاری صنعتی در انار ایجاد شده که اینک همت سرمایه گذاران را برای ورود به این بخش می طلبد.

وی افزود: اوضاع پسته امسال در انار علیرغم سایر نقاط استان و رفسنجان مطلوب نیست و با توجه به خسارات های وارد شده  و اتکای اقتصاد شهرستان به این محصول پیش بینی می شود امسال میزان قابل توجهی پسته در انار برداشت نشود .

احمد انارکی محمدی همچنین در مورد نوسان قیمت پسته تصریح کرد: قیمت فعلی پسته را علیرغم بالا بودن نمیتوان به عنوان یک قیمت پایدار دانست چرا که اکنون پسته زیادی در بازار نیست و به احتمال بسیار زیاد با شروع فصل برداشت پسته این قیمت تنزل خواهد یافت اما در تلاشیم تا با فراهم کردن بستر صادرات،  پسته قیمت مناسبی را در بازار داشته باشد.

در پایان لوح یادبودی به اصحاب رسانه شهرستان انار اهدا شد.

لازم بذکر است دفتر نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس در بلوار مطهری انار جنب شیرینی سرای گل یاس واقع شده که در ایام هفته از ساعات ۷الی۱۴پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی