سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

رییس شورای اسلامی شهر انار گفت:فضای روز های آغازین شورای پنجم می طلبید که با تعیین سرپرست زمینه ی بهتر و مناسبی برای انتخاب شهردار فراهم گردد و تاخیر هنگامی مفهوم پیدا می کند که در زمان تعیین شده شهردار اعلام نگردد!

به گزارش ” انارما” ؛ اول شهریورماه امسال بود که دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر آغاز به کار کرد و بعد از مراسم تحلیف اعضای شورا باید شهردار معرفی می‌شد به همین جهت در این گزارش به بررسی روند انتخاب شهردار شهرستان انار پرداخته ایم.

همزمان با روی کارآمدن شورای پنجم انتخاب شهردار یکی از این دغدغه های اصلی شورا شده است ، اما با توجه به آنکه بیش از دو هفته از شروع به کار شورای شهر انار می گذرد هنوز شهردار این شهر انتخاب نشده است.

نکته قابل توجه در این میان این است که شورای شهر انار پس از آنکه به نتیجه نرسید همچنان علی رحیمی شهردار سابق شهر انار را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کرد و این در حالی است که نام علی رحیمی در بین دو کاندیدا متصدی پست شهرداری از پنج کاندیدای که سه نفر آنها انصراف داده اند به چشم میخورد.

غلامرضا انارکی محمدی در گفت و گویی با خبرنگار انارما  در تشریح علت تاخیر در انتخاب شهردار انار، ابراز داشت: فضای روز های آغازین شورای پنجم می طلبید که با تعیین سرپرست زمینه ی بهتر و مناسبی برای انتخاب شهردار فراهم گردد و تاخیر هنگامی مفهوم پیدا می کند که در زمان تعیین شده شهردار اعلام نگردد ، در صورتیکه انتخاب شهردار روال صحیح و منطقی خود را طی می کند ، اما چنانچه تصدی شهردار به سرعت انتخاب می شد تعجیل در انتخاب شهردار صورت می گرفت و در نتیجه تعجیل در انتخاب شهردار منطقی و پسندیده نیست.
رییس شورای اسلامی شهر انار اظهار داشت : نامزدهای متصدی پست شهرداری در حال حاضر مهندس افشین ملکی و مهندس علی رحیمی می باشند که هر دو از شایستگی‌های خوبی برای بر عهده گرفتن این سمت برخوردارند اما به هر جهت وظیفه شورا معرفی نامزدهای بیشتر و جستجو و تحقیق در یافتن شایستگی آنها برای انتخاب شایسته ترین فرد برای تصدی پست شهرداری می باشد و تلاش می کنیم که هرچه سریعتر شهردار انار انتخاب گردد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس جمعه 8 سپتامبر 2017 - 10:33 ق.ظ

سلام تو خیابون بنرهای تبلیغ یه موسسه خیریه رو دیدم میشه یه تحقیق بکنید ببینید معتبر هست یا نه؟

اشنا جمعه 8 سپتامبر 2017 - 9:26 ب.ظ

سلام خدمت اعضا شورا تهران شهر به اون بزرگی و کلانشهر شهردار رو از قبل مشخص کرده بودند حالا شما ببینیم تو این شهر چند وقت کارتونه یه شهردار انتخاب کنبد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی