چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

فرمانده انتظامی شهرستان انارگفت: ماموران پلیس آگاهی، یک دستگاه لودر قاچاق را توقیف کردند

به گزارش ” انارما” ؛ فرمانده انتظامی “انار”گفت:ماموران پلیس آگاهی ،یک‌دستگاه لودر قاچاق به ارزش‌ دو میلیارد و پانصد میلیون ریال را توقیف کردند.
سرهنگ “جعفر غضنفری “درباره این خبر گفت:ماموران پلیس آگاهی در راستای مبارزه با کالای قاچاق یک دستگاه لودر را که از مسیر جنوب به سمت مرکز کشور حمل می گردید شناسایی و پس از بررسی اولیه توقیف نمودند.
وی ادامه داد:ماموران پلیس پس از انجام بررسی های لازم متوجه شدند لودر مذکور فاقد اسناد و مدارک گمرکی بوده که به‌همین منظور لودر روانه پارکینگ شد.
“غضنفری”ضمن اشاره به دستگیری یک‌متهم در این رابطه و تشکیل پرونده برای وی،تصریح کرد:کارشناسان ارزش این خودروهای قاچاق را دو‌ میلیارد‌وپانصد میلیون ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی انار ،ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس،از شهروندان خواست در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان با تماس به موقع با مرکز ۱۱۰ ،پلیس را در مقابله جدی با قاچاقچیان کالا و ارز یاری کنند

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

سبذینه دوشنبه 4 سپتامبر 2017 - 3:42 ب.ظ

کار خوبی کردن

ناشناس دوشنبه 4 سپتامبر 2017 - 3:45 ب.ظ

حیلی خوبه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی