چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

نامزد های دریافت تندیس اولین جشن خانه فرهنگ و هنر کرمان اعلام شده است که در بین نامزد های بهترین بازیگر تئاتر نام حامد رجبی بازیگر اناریو در بین نامزد های بهترین نویسنده تئاتر نام اکبر ابوترابی به چشم می خورد …

به گزارش انارما ، نامزد های دریافت تندیس اولین جشن خانه فرهنگ و هنر کرمان اعلام شده است که در بین نامزد های بهترین بازیگر تئاتر نام حامد رجبی بازیگر اناری برای بازی درخشانش در تئاتر دوبلکس و در بین نامزد های بهترین نویسنده تئاتر نام اکبر ابوترابی برای نویسندگی تئاتر دوبلکس به چشم می خورد.

حامد رجبی و اکبرابوترابی  دو  نماینده از شهرستان انار در بین نامزد های دریافت تندیس این جشنواره هستند.

لازم بذکر است تئاتر کمدی «دوبلکس» به کارگردانی علی شفیعی که از انار به جشنواره‌ استانی راه یافته بود که در اولین جشنواره تئاتر کمدی استان کرمان در اسفند۹۳ به عنوان تئاتر برگزیده ، اکبر ابوترابی بعنوان نویسنده برگزیده و حامد رجبی بعنوان بازیگر برگزیده معرفی شدند.

  اولین جشن خانه فرهنگ و هنر کرمان در روز چهارشنبه ۲۹ شهریور طی مراسمی در محل باغ شاهزاده ماهان با معرفی نفرات برتر در بخش های مختلف معرفی خواهد شد  که نامزد های بخش بهترین بازیگر‌نقش اول تئاتر عبارت است از :

حامد رجبی برای دوبلکس
علی صادقی برای آوار
رضا پارسا برای چردیاکف
محمد ترابی برای شام کوتاه کریسمس
جواد خواجویی برای افرا
حسین محمد آبادی برای روال عادی
مهدی خسروی برای شام کوتاه کریسمس

تصاویری از نمایش دوبلکس که در سال۹۳در انار اجرا شد:

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی