جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

از شهرستان انار  نمایش ” رسم عاشقی آب ها ” با نویسندگی و کارگردانی مازیار رفعیتی و مشاور کارگردانی علی شفیعی در جمع گروه های برگزیده تئاتر استان کرمان حضور داشته اند

به گزارش ” انارما ” اختتامیه بیست و هشتمینجشنواره تئاتر استان کرمان عصر روز گذشته ساعت ۱۹:۳۰ با حضور هنرمندان تئاتر، پیشکسوتان، مسئولان هنرهای نمایشی کشور و مسئولان استانی به میزبانی شهرستان زرند برگزار شد.

از شهرستان انار  نمایش ” رسم عاشقی آب ها ” با نویسندگی و کارگردانی مازیار رفعتی و مشاور کارگردانی علی شفیعی در جمع گروه های برگزیده تئاتر از شهرستان های کرمان، سیرجان، رفسنجان، انار، بردسیر، بافت و راور حضور داشته اند.

در این جشنواره از محمد صالح شکوه و فاطمه علیپور اسماعیلی دو هنرمند کودک و نوجوان اناری تقدیر به عمل آمد و همچنین هیئت داوران این جشنواره از طراحی صحنه و اجرای دکور نمایش” رسم عاشقی آب ها ” تقدیر و جوایزی اهدا کردند.

در این مراسم نام خانم مریم اصغری نیا و آقایان محمدرضا شریفی و حسن رشیدی در  بین نامزد های دریافت جایزه بهترین‌بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد تئاتر قرار داشت.

از این ۸ گروه برگزیده نیز ۲ گروه آن در اختتامیه جشنواره تئاتر استان کرمان به عنوان گروه های برتر انتخاب شده و به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می کنند که از این دو گروه ، نمایش ” باکاروان سوخته ” از رفسنجان به جشنواره تئاتر فجر راهیابی و  از گروه دوم نیز نمایش ” رسم عاشقی آب ها “از انار و نمایش ” حادثه شاعرانه یک مادر ” پس از بازبینی مجدد به جشنواره فجر معرفی خواهد شد.

تصاویری از اجرای نمایش ” رسم عاشقی آب ها ” در انار که این نمایش روایتی است از رسوم قدیمی مردم انار 

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی