سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان خاطره گویی از زمان ۸ سال دفاع مقدس در جبهه حق علیه باطل ،آزادسازی دژشلمچه ، شخصیت ها و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  توضیحات جالبی را ارائه کردند و

به گزارش ” انارما ” ؛ سردارسرتیپپ اسدارعلی فضلی شب گذشته در مراسم یادواره شهدای بهاآباد شهرستان انار با بیان خاطره گویی از زمان ۸ سال دفاع مقدس در جبهه حق علیه باطل ،آزادسازی دژشلمچه ، شخصیت ها و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  توضیحات جالبی را ارائه کردند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: زندگی امروز مردم در جزیره امن جمهوری اسلامی ایران حاصل جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

فضلی در ادامه گفت : جبهه دفاع مقدس جبهه عشق است ، جبهه علمی داوطلبی است همانطور که رفتن و ماندن آن داوطلبی بود و  امروز که در روزهای دفاع مقدس نیستیم باید ناشر و مبلغ دین خدا باشیم تا اتکای فرزندانمان را به ارزش های گذشته بیشتر کنیم.

سردار فضلی در واکنش به اظهارات ترامپ در سازمان ملل گفت: آمریکا چهره واقعی خود را برای جهانیان آشکار  ساخته و در برابر مردم و انقلاب اسلامی عاجز شده اند و مهم است که در این برهه با ارزش های انقلاب اسلامی صادق باشیم که نتیجه آن پیروزی انقلاب اسلامی است.

این مراسم در محل مجموعه فرهنگی هیئت عاشقان کربلا با حضور جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم استان کرمان  و تیپ فاطمیون برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی