سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

منتظری امام جمعه انار گفت: صحبت های اخیر رییس جمهوری دیوانه امریکا (ترامپ) ناشی از عصبانیت او از قدرت نیروهای مسلح ایران است

به گزارش ” انارما” ؛ حجت الاسلام حسن منتظری در مراسم صبحگاه رژه نیروهای مسلح شهرستان انار که صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در بلوار طالقانی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی است که امسال با ایام ماه محرم و بزرگداشت سالار شهیدان امام حسین(ع) مصادف شده است.

منتظری امام جمعه انار گفت:  توکل و ایمان به خدا و درس از سیدالشهدا  رمز پیروزی ملت ایران بوده است؛ اگر می‌خواهیم همیشه پیروز باشیم باید به خدا توکل کنیم و از  دشمن هیچ نهراسیم.

حجت الاسلام منتظری با تاکید بر اینکه امروز ایران به عنوان یک‌ ابرقدرت در خاورمیانه مطرح است، افزود: این اقتدار و صلابت نتیجه تدبیر و رهبری آسمانی امام و مقام معظم رهبری و پیروزی های رزمندگان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه امروز حرف اول را در منطقه ایران اسلامی می زند، گفت: صحبت های اخیر رییس جمهوری دیوانه امریکا (ترامپ) ناشی از عصبانیت او از قدرت نیروهای مسلح ایران است.

وی افزود: خاورمیانه ای که آنها می خواستند درست کنند در سوریه و عراق محقق شد اما ملت استوار ایران اسلامی هشت سال مقاومت کردند و جلوی دشمنان ایستادند.

امام جمعه شهرستان انار در پابان خاطرنشان کرد که ما امروز وظیفه داریم که انقلابی بمانیم و با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب نسبت به اقتصاد مقاومتی باید روی پای خود بایستیم.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی