شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

فرمانده هان نیروی انتظامی و سپاه شهرستان انار در پیامی مشترک ازحضور باشکوه نیروهای بسیجی و عموم مردم در رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شدقدردانی کردند

به گزارش ” انارما ” سرهنگ غضنفری فرمانده نیروی انتظامی انار و سرهنگ مراده زاده فرمانده ناحیه سپاه شهرستان در پیامی مشترک ازحضور باشکوه نیروهای بسیجی در رژه نیروهای مسلح شهرستان انار که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شدقدردانی کردند:

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس یاد  آور رشادتها ، ایثارگر ها و جانبازی های رزمندگان ، جانبازان ، آزادگان و خانواده های بزرگوار آنان است و همچنین تجدید میثاق با شهدای عزیز و گرانقدر که با اهدای خون خود ، نعمت امنیت ، آرامش ، عزت ، اقتدار و صلابت را برای ما به ارمغان آوردند.

سلام . درود خداوند بر حافظان امنیت کشور اعم از ارتش ، سپاه ، نیروی انتظامی و بسیجیان دریا دل که با حضور مقتدرانه خود در طول هشت سال زمینه ساز این موارد گردیدند.

برخود لازم می دانیم از حضور امام جمعه و مسئولین ، نیروهای کادر و وظیفه و انتظامی و سپاه ، برادران و خواهران بسیجی ، خانواده های محترم شهداء ، ایثارگران ، جانبازان ، آزادگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت جهت حضور در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در روز ۳۱ شهریور ماه کمال تقدیر و تشکر را به عمل آوریم .

شما عزیزانی که در تقاران این هفته با اولین روز از ماه محرم الحرام ، بار دیگر ادبیات عاشورا را به روز کرده و آمادگی پشتیبانی از دین و ولایت را به نمایش گذاشتید.

والسلام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی