چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

پایگاه خبری انارما از شما دعوت می‌کند تا عکس‌ها و ویدئوهایتان را از طریق این سرویس به اشتراک بگذارید

به گزارش ” انارما ” ؛ شهروند خبرنگار پایگاه خبری انارما از شما دعوت می‌کند تا خبرها، عکس‌ها و ویدئوهایتان را از طریق این سرویس با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

 شما می‌توانید تصاویر و سوژه‌های خود را از این کانال به ما ارسال کنید و ما آن را به نام خودتان در  سایت ” انارما ” منتشر کنیم.

 اگر در حال حاضر رویدادی در اطراف شما در حال وقوع است، به وسیله موبایل، تبلت و دوربین خود آن را ثبت کنید و برای ما بفرستید.

 گرچه ثبت خود خبر مهمتر از کیفیت دوربین شما است، اما چه بهتر که فیلم و عکسی بگیرید که قابل استفاده و نشر هم باشد.کافی است تنظیمات دوربین موبایل خود را روی کیفیت بالا بگذارید و گوشی خود را به صورت افقی بگیرید.

 برای ارسال سوژه‌های خود کافی است به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

۱- شماره تلفن ۰۹۳۶۶۱۱۷۹۴۹ را در گوشی موبایل خود ذخیره کنید و فقط از طریق نرم افزار تلگرام، تصاویر (فیلم و عکس) و سوژه‌های خود را برای ما ارسال نمایید.

۲- می توانید از طریق آی دی @Anarma وارد تلگرام شده و برای ما ارسال کنید.

شایان ذکر است برای دریافت اخبار ما و عضویت در کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران کافی است روی لینک زیر کلیک کرده و سپس داخل کانال روی Join کلیک کنید:

https://telegram.me/Anarma_ir

 با تشکر

پایگاه خبری انارما – شهرستان انار

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

سایت آیفون چهارشنبه 4 اکتبر 2017 - 1:34 ب.ظ

سایت خبری خیلی خوبی دارید، خسته نباشید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی