شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

در هفته های گذشته اسامی احتمالی برای تصدی فرماندار انار از جمله علی زهرودی بخشدار فعلی ماهان مطرح شده است که البته نسبت به تغییر نامزد های این پست و منتفی شدن حضور زهرودی در انار نیز خبرهای غیررسمی منتشر شده است…

به گزارش انارما،مدتی است که در محافل مختلف اخباری نسبت به تغییر فرماندار انار به گوش می رسد که با توجه به بازنشستگی سیدضیاءالدین طباطبایی فرماندار فعلی انار تحقق این مهم در روز های آینده قطعی به نظر می رسد.

در هفته های گذشته اسامی احتمالی برای تصدی فرماندار انار  از جمله ” علی زهرودی ” بخشدار فعلی ماهان مطرح شده است که البته نسبت به تغییر نامزد های این پست و منتفی شدن حضور زهرودی در انار نیز خبرهای غیررسمی منتشر شده است.

اما آنچه که مسلم است ادامه این روند بلاتکلیقی در انتصاب فرماندار جدید انار بیش از پیش شهرستان انار را متضرر خواهد کرد چرا که به طبع فرماندار فعلی با توجه به نیل به افتخار بازنشستگی  انگیزه ای برای ادامه کار در مدت باقی مانده ندارد و ادامه این روند به نوعی وقت کشی و فرصت سوزی می باشد.

مصداق این موضوع را میتوان در عدم حضور وی در جلسات و مراسمات مختلف از جمله رژه نیروی های مسلح شهرستان انار و گلباران قبور شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس ، زنگ نمادین آغاز سال تحصیلی جدید ، جلسات اخیر فرمانداری ، یادواره شهدای بهاآباد انار و …)جستجو کرد چرا که طباطبایی بعنوان فرماندار انار علیرغم دعوت رسمی اش در هیچ یک از این مراسمات حضور نیافت و معاونینش را به جای خود به این جلسات فرستاده است.

از سوی دیگر انتصاب افرادی که دوران پایانی خدمت خود را میگذارنند و در شرف بازنشستگی هستند این تجربه را ثابت کرده که پیشرفت شهر  در این شرایط کند خواهد بود و این مطالبه جدی را از سوی مردم انار برای استاندار کرمان ایحاد می کند که فرد قوی و متخصصی برای تصدی فرمانداری انار انتخاب کند.

باید منتظر بود که آیا در روز های آینده فرماندار جدید انار معرفی شود یا همچنان شاهد استمرار این روند ناامید کننده خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا چهارشنبه 4 اکتبر 2017 - 1:41 ب.ظ

کی گفته کسی می خوادبازنشسته بشه کارنمیکنه.تاروزآخربایدمثل روزاول پرتلاش بود

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی