جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

دلار در بازار آزاد همچنان به سیر افزایشی خود ادامه داده و وارد کانال ۴ هزار تومانی شده است

 به گزارش” انارما “؛ روزنامه قدس در واکنش به افزایش قیمت دلار در گزارشی نوشت:«جهش غیر منتظره ارز در روزهای اخیر یادآور نوسانات شدید نرخ ارز در سال های گذشته به ویژه تحریم های غرب بود که اتفاقا همین موضوع مسئولان را به این باور رساند که با حذف تحریم ها در قالب توافق برجام، ثبات به بازار ارز حاکم شود. اما متاسفانه با تمام وعده هایی که داده شد و بعد از دو سال از توافق، بازار ارز دچار نوسان شد.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است:«حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی سال ۹۲ با حضور در برنامه «با دوربین» شبکه اول سیما پس از آنکه وعده ۱۰۰ روزه برای حل مشکلات اقتصادی داد، درباره نرخ ارز نیز گفت:« ما شاهد هستیم که دلار بعد از چندماه به چندین برابر قیمت افزایش پیدا می کند، مشکل کجاست؟ مشکل عدم مشورت، خودشیفتگی، عدم استفاده از ابزار علمی برای اداره کشور و بی ثباتی هاست. چقدر ما در این ۷-۸ سال گذشته شاهد تغییر پیاپی مدیران بودیم؟ این بی ثباتی چگونه به مردم اطمینان خواهد داد؟ مردم مدیریت کارآمد و باثبات را می خواهند. مردم قدرت آینده و آینده نگری را می خواهند».

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس شنبه 21 اکتبر 2017 - 8:59 ق.ظ

۳سال مذاکره کردند دلار ۳۸۰۰ شده ۴۰۰۰ تومان
۶ سال مذاکره کردند دلار ۸۰۰ تومنی رو کردند ۴۰۰۰ تومن(دم تحویل دولت ۲۰۰ الی ۵۰۰ آوردند پائین)
تاریخ فراموش نخواهد کرد…

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی