چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

امام جمعه انار گفت : سخنان سخیف و بی پایه ترامپ نشانگر عمق دشمنی آمریکایی‌ها با ملت بزرگ ایران اسلامی است

حجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه انار در گفتگو با ” انارما ” در خصوص سخنرانی و هتاکی  رئیس جمهور امریکا نسبت به ایران اظهار داشت : آمریکایی‌ها می دانند که به هیچ وجه و با هیچ بهانه‌ای نمی توانندجمهوری اسلامی را متهم به نقض برجام کنند.
وی افزود : در حالی آمریکاییها ملت بزرگ ایران را تروریست معرفی می کنند که خودشان اعتراف کرده‌اند که القاعده و داعش را درست کرده‌اند و همیشه از تروریستهائی که دستشان بخون هفده هزار شهید ترور آلوده هست ، حمایت کردند.
امام جمعه انار تصریح کرد: سخنان سخیف و بی پایه ترامپ نشانگر عمق دشمنی آمریکایی‌ها با ملت بزرگ ایران است واینجا معلوم می شود اندیشه والا و دوراندیشی امام خمینی که آمریکا را شیطان بزرگ معرفی نمودند و همه مشکلات دنیا را زیر سر آمریکاییها دانستند.
وی افزود : سران کاخ سفید و دولتهای آمریکا در طول تاریخ جنایات بسیاری از خود برجای گذاشته وهمیشه شاهد جنایات بسیاری از سوی سردمداران آمریکا بوده‌ایم ، لذا نتیجه سخنان سخیف ترامپ و سایر سران این کشور چیزی جز نفرت ملت‌ها در پی ندارد.

امام جمعه انار در ادامه گفت : یکی از نهادهای جوشیده از متن ملت و انقلاب و محبوب ملت انقلابی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و ما بر این باوریم که پیشرفت نظامی و موشک جمهوری اسلامی ایران جزو ارکان استقلال کشور است و نگرانی آمریکائیها در این زمینه بی معناست.

وی در پایان گفت : ملت بزرگ ایران همواره از دستاوردهای عظیم فرهنگی، تمدنی، انقلابی و اسلامی و هویت ایرانی‌ بویژه خلیج همیشه فارسش دفاع می کند ، و این اراجیف رئیس جمهور آمریکا هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نمیکند و در سایه رهبریهای خرمندانه رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای از ایران اسلامی و تمامی ارزشهایش دفاع خواهد کرد .

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی