جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

رئیس اداره ارشاد شهرستان انار، این شهر را از قطب های قرآنی استان نام برد و وجود مؤسسات قرآنی فعال، احراز رتبه های کشوری در مسابقات اوقاف و… و کسب رتبه نخست مسابقات جهان اسلام از این شهرستان را شاهد این مدعا دانست.

به گزارش ” انارما ” ، سیدحسین جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان با موضوع برگزاری مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان به میزبانی این شهرستان از اعلام آمادگی کامل این شهرستان در برگزاری جشنواره خبر داد و گفت: چندین جلسه در این راستا برگزار و ستاد برگزاری جشنواره نیز در شهرستان راه اندازی شده است.

 

 

وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت دستگاه های مختلف از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد انار و… تصریح کرد: در بحث های مالی هم از خیرین که همواره پشتیبان ما بودند، استفاده می کنیم.

 

جعفری، شهرستان انار را از قطب های قرآنی استان نام برد و وجود مؤسسات قرآنی فعال، احراز رتبه های کشوری در مسابقات اوقاف و… و کسب رتبه نخست مسابقات جهان اسلام توسط فاطمه عبدلی از این شهرستان را شاهد این مدعا دانست.

 

وی با افزودن اینکه برگزاری مرحله استانی جشنواره قرآن جوانان کانون های مساجد در شهرستان انار، اتفاق خیلی خوبی است که آن را به فال نیک می گیریم؛ اظهار داشت: حتی دبیرخانه دائمی این جشنواره می تواند در انار تشکیل شود.

 

این مسئول همچنین به مکان برگزاری این جشنواره که قرار است در امامزاده محمدصالح انار برگزار شود؛ اشاره و تصریح کرد: همه امکانات امامزاده در اختیار جشنواره قرار می گیرد و امیدواریم میزبان خوبی برای این جشنوراه باشیم.

وی از شهرداری و سپاه شهرستان در خصوص همکاری برای برگزاری این جشنواره تشکر کرد.

این جشنواره ۲۶ و ۲۷ مهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی