سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

آیین بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با مدیر آموزش و پرورش، امام جمعه انار ، فرمانده سپاه شهرستان ، تعدادی از مدیران و دانش آموزان مدرسه حضرت زینب شهرستان انار برگزار شد

به گزارش ” انارما ” ؛ آیین بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با مدیر آموزش و پرورش، امام جمعه انار ، فرمانده سپاه شهرستان ، تعدادی از مدیران و دانش آموزان مدرسه حضرت زینب شهرستان انار برگزار شد.

حجت الاسلام منتظری در این آیین اظهار کرد: مدارسی موفق هستند که اولیای دانش آموزان با تصمیم گیری های خود، آموزش و پرورش را همراهی می کنند.
وی با اشاره به آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان، اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان مظهر همکاری خانه و مدرسه در تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است و خانه و مدرسه دو نهاد تربیتی مهم به شمار می آیند که در صدر عوامل تأثیرگذار بر روند رشد و تکامل رفتار و منش کودکان جامعه قرار دارند و مهم ترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی، هماهنگی و هم سویی نظری و عملی میان مربیان و خانواده است.

وی با بیان اینکه هفته پیوند اولیا و مربیان از ۲۴ مهرماه آغاز و تا ۳۰ مهر ادامه دارد، افزود: در این هفته مدارس برنامه های متنوعی را با محوریت موضوعاتی که برای هر کدام از این روزها انتخاب می شود، برگزار می کند که اولیا و مربیان و مدرسه حسینی، اولیا و مربیان و سند تحول بنیادین ، اولیا و مربیان و سلامت جسم و روان، اولیا و مربیان و فضای مجازی و …، از جمله عناوینی است که برای روزهای هفته پیوند اولیا و مربیان انتخاب شده است.

امام جمعه انار  خاطرنشان کرد: این هفته فرصت مناسبی است تا تعامل و ارتباط بین خانواده ها و مدیران و مربیان مدارس بیشتر شود و هر چه این ارتباط بین این دو نهاد تربیتی بیشتر شود، منافع آن بیشتر متوجه دانش آموزان می شود.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار بر تاکید بر همکاری و مشارکت اولیا و مربیان در مدارس شهرستان افزود: در میان اولیای دانش آموزان افراد صاحب ایده و فکر زیادی هستند که عوامل اجرایی و آموزشی ما باید از این ایده ها و نظرات اولیا بهره مند شوند.
حسین ناجی تاکید کرد: از اولیا انتظار می رود در نشست ها و برنامه های مدارس حضور موثر و فعال تری داشته و در بخش های مختلف آموزشی و پرورشی مربیان مدارس را یاری کنند.

ناجی  ابراز امیدواری کرد برنامه های هفته پیوند اولیا و مربیان زمینه ای برای پیوند هرچه بیشتر اولیا و مربیان در راستای اعتلا و پیشرفت آینده سازان این مرز و بوم باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان در پیشبرد برنامه های آموزشی و پرورشی مدارس بسیار تاثیرگذار است، گفت: این انجمن هر اندازه که فعال و پویا باشد برنامه های تحصیلی مدارس تاثیرگذاری بیشتری بر روی دانش آموزان خواهد داشت.

درادامه این آیین پیام وزیر آموزش و پرورش  و مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ندا سه‌شنبه 17 اکتبر 2017 - 9:12 ب.ظ

سلام برق نگیره خطر داره …..

محمد سه‌شنبه 17 اکتبر 2017 - 9:17 ب.ظ

رئیس آموزش و پرورش بسیشه عوض شه بهتره

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی