پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

شهردار انار ظهور و بروز پتانسیل های شایسته شهرستان انار در زمینه مباحث قرآنی از بستر این مسابقات را مورد توجه قرار داد و افزود: این یک تبادل دو طرفه است و البته باعث شناخته شدن بیش از پیش شهرستان انار در استان نیز خواهد شد

به گزارش ” انارما” علی رحیمی راد، شهردار شهرستان انار در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمان با اشاره به برگزاری مرحله استانی دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان به میزبانی این شهرستان، به تبلیغات میدانی، تبلیغ در فضای مجازی و دعوت از مسئولین شهر برای حضور در این جشنواره اشاره کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دکور سالن های مسابقات نیز آماده شده و محل برگزاری مسابقات برادران، تالار شهر شهرداری انار و برای خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار است؛ برگزاری مرحله استانی این مسابقات در شهرستان انار را فرصت بسیار مناسبی برای شهرستان قلمداد کرد.

 

رحیمی راد، سابقه قرآنی و پتانسیل بالای شهرستان انار در مسائل قرآنی را خاطرنشان کرد و گفت: این مسابقات فرصتی است تا{علاقه مندان} از قرائت هایی که در مسابقات مدهامتان انجام می شود و از کارگاه های آموزشی و حضور اساتید، بیشترین استفاده را ببرند.

 

وی همچنین ظهور و بروز پتانسیل های شایسته شهرستان انار در زمینه مباحث قرآنی از بستر این مسابقات را مورد توجه قرار داد و افزود: این یک تبادل دو طرفه است و البته باعث شناخته شدن بیش از پیش شهرستان انار در استان نیز خواهد شد.

 

شهردار شهرستان انار با تأکید بر اینکه ما از این رویداد استقبال می کنیم؛ اعلام کرد: فضای شهری کاملاً آماده است و امیدواریم پذیرای{خوبی} برای متسابقین این جشنواره باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی