پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

مرحله استانی دوازدهمین دوره جشنواره قرآن مدهامتان، با معرفی و تجلیل از برگزیدگان، دیشب(۲۷ مهر) در آستان مقدس امامزاده محمدصالح انار و با حضور مسئولین به کار خود پایان داد…

به گزارش انارما، مرحله استانی دوازدهمین دوره جشنواره قرآن مدهامتان، با معرفی و تجلیل از برگزیدگان، دیشب(۲۷ مهر) در آستان مقدس امامزاده محمدصالح انار و با حضور مسئولین به کار خود پایان داد.

حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه انار در این آیین با تقدیر از برگزار کنندگان‌ این جشنواره گفت: شهرستان انار با داشتن بیش از ۶۵ قاری قرآن نسبت به جمعیت در‌ استان و حتی کشور زبانزد است.

محمدرضا علیزاده مدیر‌کل‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان‌ با اشاره به برگزاری مطلوب این جشنواره در‌ انار‌ گفت: برگزاری این جشنواره در شهرستان در وهله اول به دلیل عنایت قرآن و صاحب آن خداوند‌ متعال بوده است‌.

وی افزود: بعد از اینکه چند سال این جشنواره در‌ کرمان برگزار شد اما امسال با تدبیر مسؤول دبیرخانه جشنواره مدها متان مقرر شد  در شهرستان‌های استان برگزار شود که بنا بر ظرفیت بالای قرآنی شهر‌ انار و فعالیت کانون‌های مساجد می‌طلبید که این جشنواره در انار برگزار شود.

علیزاده استقبالی که نسبت به برگزاری این رویداد در انار شد  را مثبت دانست و عنوان کرد: یقینا آثار برگزاری این‌چنین رویدادهای فرهنگی در طولانی مدت در سطح شهرستان مشخص خواهد شد.

بر این اساس در رشته قرائت برادران کمیل محمدی از کرمان، توفیق ابوخنفر از راور، علی حسینی از کرمان نفرات اول تا سوم؛ ترتیل سیدمحمدعلی موسوی و محمد خسرویان از کرمان و پیمان خیرخواه از رفسنجان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

عماد انوری و سیدمهدی طیب از کرمان و علی باقری زاده از انار رتبه های اول تا سوم حفظ کل، مهدی آشور ماهانی، علی انوری و احمد عسگری از کرمان رتبه های اول تا سوم حفظ ۲۰ جزء و در رشته اذان هم محمدامین جمشیدی از سریجان و محمدعلی پورمحی آبادی و محمدحسام گوری از کرمان رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته حفظ کل خواهران معینه رضا پور و فرزانه قربانی از کرمان و فاطمه اژدری از رفسنجان به ترتیب به عنوان رتبه های اول تا سوم، در صحت قرائت نماز دختران ثنا قدیری، نازنین زینلی و اسراء علیپور اسماعیلی هر سه از انار و در قرائت زهره اقبالی زاده از بم، اکرم انصاری از شهربابک و فاطمه جوانمردی از کرمان حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در مراسم آئین اختتامیه این مسابقات محفل انس با قرآن با حضور استادان محمدحسین سعیدیان و مهدی شائق برگزار و از خانواده نخستین روحانی شهید مدافع حرم استان شهید سعید بیاضی زاده تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناری حاضر شنبه 21 اکتبر 2017 - 2:45 ب.ظ

الحمدالله که شهرستان ما در زمینه قرآنی فعال بوده و در چامعه قرآنی کشور حرف برای گفتن داااارد .
خداااا رحمت کنه پدر و مادر برگزار کنندگان و بانیان خیر این جشنواره قرآنی راااا …
کااااش مسأولین ماااا تو این زمینه همه یکدست و یکصداااا بودند و موقع عکس یادگاااری گرفتن شرف حضور نداشتن و …
بماااند براااای بعد …

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی