شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

مهفام بیرمی رزمی کار تیم شهرداری انار یکی از شرکت کنندگان در این رقابت ها بود که با مربیگری خانم علیزاده مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کرد…

به گزارش انارما به نقل از  روابط عمومى شهرداری انار ، مسابقات کاراته قهرمانی کشور بانوان انجمن کاراته ایران شوتوکان JKA به مناسبت هفته تربیت بدنی در مورخ ۲۷و۲۸ مهرماه به میزبانی استان کرمان با حضور شیهان باقری نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته ج.ا.ا ،خانم نژاد زمانی مسئول ورزش بانوان اداره ورزش جوانان استان کرمان کاراته ایران شوتوکان JKA برگزار گردید .

در این دور از مسابقات تعداد ۶۵۷ شرکت کننده در قالب ۱۱ تیم از استانهای: اصفهان ،فارس، مرکزی، تهران، هرمزگان، زنجان، یزد،خراسان شمالی ، البرز، مازندران و کرمان به رقابت پرداختند که تیم استان کرمان مقام اول ، استان هرمزگان مقام دوم و استان مازندران مقام سوم را از آن خود کردند.

مهفام بیرمی رزمی کار تیم شهرداری انار یکی از شرکت کنندگان در این رقابت ها بود که با مربیگری خانم علیزاده مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

m دوشنبه 23 اکتبر 2017 - 4:47 ب.ظ

تبریک میگم به خانوم علیزاده به خاطرتربیت همچین شاگردی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی