چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار با حضور حمدالله منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برگزار شد…

به گزارش انارما ، پیش از ظهر امروز سه شنبه ۲ آبان آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار با حضور حمدالله منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه انار اظهار داشت:  دانشگاه آزاد اسلامی یکی از موالید با برکت انقلاب اسلامی و یکی از دستاوردهای نهضت اسلامی ایران میباشد .


وی افزود : دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت ها و توانایی های خوبی دارد که در حوزه علم و فناوری و هم درحوزه تمدن و فرهنگ سازی میتواند نقش مهمی را ایفا کند .

حجت الاسلام منتظری با گرامیداشت خیر محترم مرحوم حاج علی اکبر امین کفت :دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار از دانشگاه های بسیار باشکوه استان کرمان می باشد که نتیجه همت والای مرحوم حاج علی اکبر امین بوده است که باید که همه ما قدردان این خیر گرانقدر میباشیم.

در ادامه بهنویی معاون سیاسی فرماندار با اشاره به پیگیری های صورت گرفته مبنی بر اجرای یک طرح صنعتی توسط دانشگاه آزاد در شهر انار گفت: امیدواریم در دوره جدید تحقق این مهم با همکاری بخش خصوصی حتما پیگیری شود .

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم امین گفت: بسیاری از مالکان میلیاردی چاه های کشاورزی در شهرستان انار هستند که منابع آبی منطقه را برای مصرف کشاورزی استفاده می کنند و اموال خود را به خارج از کشور انتقال می دهند اما مرحوم امین خدمات بسیار زیادی در حوزه های مختلف برای شهر انار انجام داده است.

در ادامه پورنامدار رئیس اسبق دانشگاه آزاد انار با ارائه گزارش عملکردی از فعالیت ۳سال و نیم خود در این مجموعه گفت: هنگامی که بنده کار خود را در دانشگاه آزاد انار شروع کردم تنها ۹۰۰دانشجو در این دانشگاه درس می خواندند و در واقع این واحد دانشگاهی جزو واحد های زیانده استان کرمان به حساب می آمد اما با تعاملی که با واحد های همجوار داشتیم و با تلاش های انجام شده توانستیم رشته های جدید در مقاطع مختلف در دانشگاه ایجاد کنیم تا اکنون آمار دانشجویان این دانشگاه به بیش از ۲هزار نفر برسد و سپرده مالی بلند مدت دانشگاه که  ۵۰میلیون تومان بود اکنون به حدود ۱میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان رسیده است.

وی با گرامیداشت  یاد و خاطره مرحوم امین گفت:المان مقبره مرحوم امین بعد از انجام کارهای کارشناسی هم اکنون در کرمان در حال ساخت است و به زودی نصب خواهد شد.

پورنامدار در مورد راه اندازی کارخانه فروآلیاژ در انار گفت: قرار بود این کارخانه با همکاری بخش خصوصی به شکل  ۳۰درصد سهام دانشگاه و ۷۰درصد سهام بخش خصوصی احداث شود که متاسفانه با بخشنامه هایی که دریافت کردیم با خلا های قانونی در بستن قرار داد و مالکیت کارخانه مواجه شدیم .

وی افزود: هم اکنون کارخانه ای به همین شکل در رفسنجان با حضور سرمایه گذاران چینی در حال احداث است که مقرر شده دانشگاه آزاد انار از این کارخانه سهام قانونی و مشخص داشته باشد .

در ادامه رئیس دانشگاه آزاد کرمان با تاکید بر مولد بودن دانشگاه آزاد گفت:باید دانشگاه ها به سمت کارآفرینی حرکت کنند تا از این شرایط فعلی که دانشجو بعد از فارالتحصیل شدن بیکار است عبور کنیم.

منظری توکلی در ادامه با بیان اینکه مسائل فرهنگی و معنویت در دانشگاه ها خیلی کمرنگ شده است گفت:علیرغم توصیه اکید رهبر معظم انقلاب به اشاعه مسائل فرهنگی و بحث تهذیب نفس در دانشگاه ،متاسفانه به این مهم کمتر پرداخته می شود که بایستی از این پس بیشتر به آموزش و رعایت مسائل ارزشی و اعتقادی توجه کرد.

 رضا قدیری رئیس جدید دانشگاه آزاد انار نیز در این مراسم با اشاره به اینکه رویکرد دانشگاه آزاد تغییر کرده است گفت: باید در جهت احیا فرهنگ و ارزش های انقلاب در دانشگاه ها تلاش کنیم و مسیر دانشگاه را در زمینه کابردی کردن پژوهش ها پیش ببریم.

قدیری با گرامیداشت یاد و خاطره خیر گرانقدر مرحوم امین گفت: مرحوم امین  و نماینده ایشان آقای حاج عبدالله حسینی نقش مهمی در توسعه مجموعه دانشگاه آزاد و اعتلای علمی شهر انار داشته اند.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از زحمات پورنامداری رئیس اسبق دانشگاه تقدیر و رضا قدیری بعنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار معرفی شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس چهارشنبه 25 اکتبر 2017 - 11:27 ب.ظ

آماری که در این روزها از تحولات دانشگاه آزاد در سالهای اخیر میشنوید و اینکه خرابه تحویل گرفتن و بهشت تحویل میدن رو جدی نگیرید!
اگر واقعیت امروز دانشگاه رو بگن فردا هر چی بشه بهتر از این خواهد بود!
اما دو نکته :
۱-آماری که به طور شفاهی داره ارائه میشه باید صورتجلسه بشه و روی کاغذ پیاده بشه. اونجا دیگه نمیشه روی هوا حرف زد.
هم تعداد دانشجوها هم ساخت و سازها هم ذخیره ریالی .
۲-دیروز در مراسم معارفه که یکی از مسئولان سابق! داشت آمار هوایی میداد یکی از حضار یواشکی در گوش آقای دکتر منظری توکلی گفت آمار واقعی رو که در جریان هستین؟ دکتر هم یه لبخندی زد و سری تکون داد و گفت آره!!
حالا شما هم در این روزها تا وقتی آمار واقعی بیرون بیاد هر کی هر چی گفت یه سری تکون بدین بگین آره…شما خوبین.

ناشناس پنج‌شنبه 26 اکتبر 2017 - 12:00 ق.ظ

بعضی قیافه ها خیلی دیدنیه ها!!!!!!!!!!!!!!!

کارمند دانشگاه پنج‌شنبه 26 اکتبر 2017 - 12:01 ق.ظ

خودمونیم بعضی ها آخر عمری خیلی آمار دروغ تحویل دادن

دوچرخه سوار پنج‌شنبه 26 اکتبر 2017 - 8:32 ق.ظ

خسته نباشید و خداقوت خدمت آقای النچری مرد مطابقت نیست

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی