جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

امام جمعه انار گفت:جمهوری اسلامی ایران جهت تقویت توان دفاعی و نظامی خود و ساخت موشک های بالستیک و کروز ، ذره ای کوتاه نخواهد آمد و آرزوی نحمیل برجام دیگری در این زمینه را آمریکایی و اروپایی ها به گور خواهند برد…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز با گرامیداشت شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام گفت : گرچه امام حسن مجتبی (ع) امکان مبارزه و جنگ رویارویی با دشمن را نداشت اما اهداف بلند مدتی را تعقیب کرد و شیعیان را به صورت جمعی متشکل و هدف دار درآورد و پیام های لازم را به آنها رساند.

امام جمعه انار با گرامیداشت سالروز شهادت مرحوم حاج آقا مصطفی خمینی گفت:یکی از مدافعان قاطع امامخنینی (ره)شهید آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی بود که حاضر نمیشد کوچکترین تعرضی به شخصیت امام وارد شود .

وی افزود :شهید حاج آقا مصطفی با اینکه فرزند شخصیت بزرگی همچون امام خمینی بود اما از نشانه‌های آقازادگی دور بود .

وی گفت:همانگونه که رهبر عالیقدرانقلاب اسلامی فرمودند این ساده زیستی باید درسی باشد برای همه مسئولین که بدانند با ساده‌زیستی و دوری از اشرافی‌گری انسان می تواند نزد خدای متعال و بندگان خوب خدا عزیز و محبوب باشد وافتادن در دنیا و فریب آقازادگی را خوردن جز خسران دوسرا چیزی در پی نخواهد داشت .

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان سالروز شهادت دانش‌آموز بسیجی محمدحسین فهمیده را گرامی داشت و گفت :شهید محمد حسین فهمیده ،نوجوانی بود که دراوج معنویت لباس بسیجی به تن کرد و از ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی مردانه دفاع کرد .

وی افزود:آموزش و پرورش بایددر پی تعلیم و تربیت چنین دانش آموزانی باشد که با تمام وجود از ایران اسلامی دفاع کنند.

امام جمعه شهرستان انار افزود :بعد از سخنان مضحک ترامپ علیه ایران اسلامی ، اروپایی‌ها هم دست بکار شدند و خواستار محدود شدن برنامه موشکی ایران شدند.

وی افزود:آمریکایی ها و اروپایی ها در پی این هستند تا برجام دیگری را به نام برجام موشکی طراحی کنند و توان دفاعی و نظامی و ساخت موشکهای بالستیک را متوقف کنند.

وی افزود :جمهوری اسلامی ایران جهت تقویت توان دفاعی و نظامی خود و ساخت موشک های بالستیک و کروز ، ذره ای کوتاه نخواهد آمد و آرزوی نحمیل برجام دیگری در این زمینه را آمریکایی و اروپایی ها به گور خواهند برد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

گودرز شنبه 28 اکتبر 2017 - 11:56 ق.ظ

سلام . ترامپ یک کلمه حرف زد دلار افزایش پیدا کرد. مردم گول نمیخورند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی