شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

همزمان با راهپیمایی سراسری ۱۳آبان در شهرستان انار نیز این راهپیمایی باشکوه ساعت ۹صبح از میدان بسیج تا دبیرستان نمونه حضرت زینب (س) خیابان دکتر شریعتی برگزار می گردد

به گزارش ” انارما “؛ جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انار با حضور ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان سرهنگ صدفی و مسئولان شهرستان انار برگزار شد.

امام جمعه شهرستان در این جلسه گفت : روز ۱۳ آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

وی افزود:  تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولویت تر دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تاثیر گذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند.

در این جلسه مقرر شد همزمان با راهپیمایی سراسری ۱۳آبان در شهرستان انار نیز این راهپیمایی باشکوه ساعت ۹صبح از میدان بسیج تا دبیرستان نمونه حضرت زینب (س) خیابان دکتر شریعتی برگزار گردد.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی