سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان انار گفت: با استقرار موکب امامزاده محمد صالح(ع) در کربلا شبانه به هزار نفر زائر جهت خواب پذیرایی و اسکان داده می شود.

به گزارش ” انارما ” ، حجت الاسلام محمد حسینی نوه، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان انار گفت: کاروان و موکب امامزاده محمد صالح (ع) با اعزام ۵ کامیون جهت پذیرایی از زائران اربعین به کربلا اعزامی شد.
وی افزود: این موکب علاوه بر پذیرایی روزانه با پخت توزیع وعده غذای گرم با فراهم نمودن امکانات لازم هرشب به هزار نفر جهت خواب اسکان داده می شود.

وی گفت: فعالیت و خدمات این موکب هم اکنون راه اندازی و تا ۵ روز بعد از ایام اربعین به زائرین خدمت رسانی خواهد کرد.

حسینی نوه افزود: امکانات این موکب با بیش از ۲۰ عدد سرویس بهداشتی وحمام پیش ساخته و ارقام مورد نیاز کمک های مردمی شامل قند ، برنج، تشک خواب، پسته وغیره است.

وی همچنین با اشاره به خدمات دهی به زائرین کشور پاکستان و افغانستانی که از مسیر این شهرستان تردد دارند گفت: در مسیرهای عبوری تبلیغات اطلاع رسلانی انجام و موکب و زائر سرای امامزاده محمد صالح(ع) آماده خدمات دهی می باشد.


انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

پورگنجی جمعه 3 نوامبر 2017 - 10:55 ق.ظ

کاااش انار ما هر روز عکسهای بیشتر و بهتری از موکب و دیگر کاروانهای پیاده روی اربعین همشهری های اناریمون داخل سایت میگذاشت ، تا ازین طریق هم اطلاع رسانی بهتری میشد ، هم دلهای کربلایی با دیدن این عکسها حال و هوای اونجا را داشت و به نوعی ما هم همراه این عزیزان با این عکسها با شور و حال اونجا دلهامون و کربلایی میکردیم …

پورگنجی جمعه 3 نوامبر 2017 - 11:08 ق.ظ

خوش به حال دوستان و همشهریهایی هم که توفیق خدمت به زوار اباعبدالله را پیدا کردن ، واقعا قدر این فرصتها رو بدونید و ضمن خلوص نیت و سنگ تمام گذاشتن برای خدمت به زوار ، نایب الزیاره دلهای جامونده ازین فرصت نیز باشید و اسم انار و اناری مخصوصا اسم امامزاده محمد صالح که این موکب به نام این بزرگوار هست و بلند آوازه به یاد ماندنی کنید .
یادتون باشه که به جای شما عزیزان خیلیهای دیگه میتونستن باشن اما این توفیق نصیب شما شده و شاید دیگه این توفیق نصیبتون نشه ، به هر حال حالا که این فرصت مهیا شده قدر این فرصت رو غنیمت دانسته و ضمن سجده شکر و سپاس به درگاه خداوند جوری خدمت زایران و مجاوران موکب را انجام دهید که باعث افتخار و سربلندی شهر و دیارمون مخصوصا امامزاده محمد صالح باشید ، انشاءالله

ساسان جمعه 3 نوامبر 2017 - 6:43 ب.ظ

کاشکی میگفتند اونایی که بدهکارند اوطلبکارها راراضی کنند بعدش بروند کربلا

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی