جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

امام جمعه شهرستان انار گفت: آمریکا و نظام استکباری به هیچ وجه قابل اعتماد نمی باشد و ملت ایران تحت زعامت رهبر حکیم و بصیر خود حضرت امام خامنه ای در مقابل زورگویی ها زیاده خواهی ها مداخله ها و افزون طلبی های مستکبران و آمریکای جنایتکار ایستادگی خواهد کرد.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان به مناسبت های این روز تاریخی اشاره نمود و گفت : عامل اصلی تبعید امام خمینی به ترکیه و شهادت جمع زیادی از دانش آموزان در سال ۱۳۵۷و تبدیل سفارت به لانه جاسوسی، رژیم آمریکای جنایتکار بوده است .

وی افزود : آمریکا و نظام استکباری به هیچ وجه قابل اعتماد نمی باشد و ملت ایران تحت زعامت رهبر حکیم و بصیر خود حضرت امام خامنه ای در مقابل زورگویی ها زیاده خواهی ها مداخله ها و افزون طلبی های مستکبران و آمریکای جنایتکار ایستادگی خواهد کرد.

وی ادامه داد : هدف آمریکا از تحریم ها و فشارها این است که بین مردم و نظام جمهوری اسلامی جدایی بیندازند و از این طریق به اهداف خود برسد.

امام جمعه شهرستان انار در ادامه افزود: امروز آمریکای جنایتکار از ملت ایران. عصبانی هست و به همین جهت از حضور ایران اسلامی در منطقه جلوگیری می کنند با تقویت قدرت دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران و نیروی مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخالفت می کنند .

وی افزود: یکی از نشانه های عصبانیت آمریکای جنایتکار از ملت ایران این است که خلیج همیشه فارس ایران را خلیج عربی معرفی می کند.

وی اظهار امیدواری کرد : انشاءالله روزی برسد که جهان از لوث وجود سران استکبار جهانی بویژه امریکای جنایتکار پاکسازی شود و انشاءالله تمام بشریت طعم شیرین امنیت و صلح و آرامش را بچشند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

پ شنبه 4 نوامبر 2017 - 1:02 ب.ظ

حرف های ایشون همش کلی گویی هست…استکبار بد است..آمریکا بد است….این رو که منم میدونم شما باید جزییات اینکه چرا آمریکا و اسراییل بد هستند رو به مردم بگید …..با این نحوه سخنرانی های کسل کننده مردم از انقلاب زده میشن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی