شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان انار از برگزاری اردوی توان افزایی ویژه اعضای باشگاه امدادگران و نجاتگران این جمعیت در غار ایوب خبر داد.

به گزارش ” انارما ” ؛ محمود بهشتی نیا ، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان انار گفت : اردوی یک روزه توان افزایی ویژه اعضای باشگاه امدادگران و نجاتگران این جمعیت به منظور ارتقاء توان امدادی، ایجاد انگیزه و نیز فراگیری آموزش های تیمی، با حضور ۱۵ نفر از اعضای امدادگر برادر این شهرستان در غار ایوب شهر دهج برگزار شد.

بهشتی نیا افزود: در این برنامه سرفصل های امدادی از قبیل کوهپیمایی، مسیر یابی و کار با دستگاه GPS و غیره به امدادگران و نجاتگران آموزش داده شد.

گفتنی است : غار ایوب، غار و زیارتگاهی در کوه ایوب، جنوب شرقی شهر دهج در شهرستان شهربابک است که در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است و ارتفاع این کوه ۳۳۰۹ متر ، و غار در ارتفاع ۲۸۷۶ متری قرار دارد و پهنای دهانه غار ۶۸ متر و ارتفاع ان ۹۸ متر است که بزرگترین دهانه غار آذرین ایران است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی