پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

امام جمعه انار گفت: راهپیمایی اربعین یک قدرت‌نمایی تمام‌عیار از سوی مسلمانان در جهان است.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه شهرستان انار راهپیمایی اربعین را یک قدرت نمایی تمام‌عیار مسلمانان به ویژه شیعیان جهان دانست و گفت: در هیچ جای جهان یک چنین جنبش سیاسی و دینی با قالب حماسی وجود ندارد، که بیش از ۲۰ میلیون شیعه مشتاق به زیارت حرم مطهر امامشان بشتابند .

وی افزود :حرکت میلیونی شیعیان می رود تا انشاءالله به زودی در دنیا ،تمدن جنبش مهدوی، مبنی بر ایثار و همدردی و همراهی، البته همراه با مبارزه و ستیز با کفر و الحاد شکل بگیرد.

امام جمعه انار گفت: دشمنان درصددند تا با ایجاد تشکیک در اصل اربعین و اختلاف میان عرب و فارس و ایجاد شکاف میان ملت ایران و ملت عراق با توسل به شیعیان سکولار و بی اعتقاد، از تداوم این حرکت عظیم شیعیان در ایام اربعین جلوگیری نمایند.

 

حجت الاسلام منتظری به روز کتاب و کتابخوانی و آغاز هفته کتاب اشاره کرد و گفت:کتاب خواندن یعنی بهتر و بیشتر دانستن ،بهتر سخن گفتن، بهتر اندیشیدن و بهتر عمل کردن، که همه ما به اینها نیازمندیم و تنها راه رسیدن به علم، خواندن و مطالعه کتاب است که اگر مطالعه نباشد آموزش علم هم نیست.

امام جمعه انار به آثار وقف در اسلام اشاره نمود و گفت: وقف در روایات اسلامی به عنوان صدقه جاریه است که از فضیلت های فراوانی برخوردار است.

حجت الاسلام منتظری ازحضور گسترده مردم مومن و علاقه‌مند به حضرت سیدالشهدا در مراسم اربعین حسینی در صحن مطهر امامزاده محمد صالح تشکر کرد و گفت :حضور باشکوه مردم در مراسم اربعین حسینی در صحن مطهر امامزاده محمد صالح که از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش شد، نشانگر عشق و علاقه مردم ولایتمدار شهرستان انار به ساحت مقدس اهلیت عصمت و طهارت به ویژه حضرت امام حسین علیه السلام است.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی