پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: هر فرد باید به عنوان افسر جنگ نرم در مقابل تهدیدات فضای مجازی مقاومت کند.

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ “جعفر غضنفری” در مراسم اختتامیه نمایشگاه تصویری فضای مجازی در شهرستان بیان داشت: دسترسی به اطلاعات درست، عامل تشخیص صحیح و در نهایت تصمیم گیری و اقدام مطلوب در فضای گسترده و پیچیده مجازی می باشد که بایستی هرفرد به عنوان یک افسر جنگ نرم با شناخت لازم در مقابل تهدیدات مقاومت کند.

وی افزود: وجود درگاههای بسیار فراوان و مطالب گسترده در همه زمینه ها و نیازمندیهای موجود در فضای مجازی، در صورت عدم شناسایی منابع و مطالب اصلی و بهره گیری از سواد رسانه ای موجب سردرگمی و بی هنجاری خواهد شد که آسیب های فراوانی را به دنبال خواهد داشت و جامعه و افراد آن را دچار هرج و مرج فکری و اعتقادی می کند.

“غضنفری” ضمن تاکید بر سواد رسانه ای یادآور شد: آنچه در تمام سطوح اجتماعی، فردی و مدیریتی به شکل نامطلوب در فضای مجازی احساس می شود و در دنیای واقعی نیز اثرات خود را می گذارد حاصل محاسبه و اقدام بر مبنای اطلاعات ناصحیح،جهت دار و ضد ارزشی در راستای نفوذ و جنگ نرم است که افراد با ضعف اطلاعات رسانه ای،اقدام و با تصمیم بی پایه، به آن مبتلا شده اند.

این مقام انتظامی در پایان با تقدیر از همراهی مسئولین آموزشی در برپایی نمایشگاه اطلاع رسانی در مدارس شهرستان تاکید کرد: نمایشگاه در موضوعات مختلف اجتماعی، ولایت مداری، استکبارستیزی، سبک زندگی، فضای مجازی و … با پوسترهای بسیارمناسب در سایر مدارس نیزبرگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی