شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان گفت: پیش بینی می شود تا پایان دی ماه سالجاری عملیات راه اندازی سیستم آب شیرین کن شهرک صنعتی انار به پایان رسیده و این سیستم مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش ” انارما ” ؛ ” مجید غفاری ” مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان با فرماندار شهرستان انار بمنظور هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص مسائل و موانع تولیدکنندگان مستقر در شهرک صنعتی این شهرستان دیدار کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان گفت: پیش بینی می شود تا پایان دی ماه سالجاری عملیات راه اندازی سیستم آب شیرین کن شهرک صنعتی انار به پایان رسیده و این سیستم مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرماندار شهرستان انار ضمن تشکر از تلاش های مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان گفت: اقدامات و تلاش های این مجموعه بویژه در دوره مدیریت فعلی قابل توجه و قدردانی می باشد و صنعتگران نیز به این موضوع اذعان دارند اما متاسفانه با توجه به حجم زیاد کار انباشته شده مشکلاتی نیز در شهرک صنعتی انار وجود دارد.

وی افزود: راه اندازی سیستم آب شیرین کن، توسعه آسفالت شهرک و همنشینی بیشتر با واحد های صنعتی از مهمترین خواسته های واحد های مستقر در شهرک صنعتی انار  است.

در ادامه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان بیان کرد: مجموعه شرکت شهرک ها در استان این آمادگی را دارد تا انتقادات را در هر حوزه به منظور ایجاد بهبود ها بپذیرد، پیش بینی می شود عملیات راه اندازی سیستم آب شیرین کن شهرک صنعتی انار تا پایان دی ماه سال جاری به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

غفاری توسعه آسفالت معابر شهرک صنعتی انار را از جمله برنامه ریزی های شرکت شهرک های صنعتی استان اعلام کرد و افزود:  با تامین اعتبار این پروژه نیز اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه امکان ملاقات حضوری همواره میسر است خاطرنشان کرد: : در رابطه با هم نشینی بیشتر با واحد های صنعتی همه روزه امکان دیدار مستقیم با بنده وجود دارد ولی در صورتی که به میزبانی فرمانداری شهرستان انار جلسه ای با حضور واحد های مستقر در شهرک صنعتی انار برگزار شود از آن به منظور شنیدن مشکلات، پیشنهادات و انتقادات استقبال می کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی