چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

 به مناسبت هفته بسیج شهرستان انار نمایشگاه عرضه کتاب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با ۵۰ درصد تخفیف در حسینیه محله پایین مسجد علی ابن ابی طالب(ع) این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ در این نمایشگاه که عصر روز یکشنبه افتتاح شد تعداد ۴ هزار عنوان در زمینه های تاریخی، دینی و مذهبی، ادبیات ، دفاع مقدس، کودک و نوجوان، آشپزی، رمان، شعر،روانشناسی و رایانه در دسترس علاقه مندان خواهد بود و تا ۲۴ آذرماه برای بازدید عموم دایر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با انارما ابراز کرد: کتاب های عرضه شده با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصد تخفیف توسط انتشارات نیلوفر نقره ای در حسینیه محله پایین واقع در خیابان شریعتی مسجد علی ابن ابی طالب (ع) از ساعات ۸ صبح الی ۱۲ و ۱۵ الی ۸ شب برای عموم مردم عرضه شده است.

وی در ادامه افزود این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار ، هیئت امنای حسینه محله پایین ، شهرداری و فرمانداری انار افتتاح شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی