جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

امام جمعه انار گفت:متاسفانه علیرغم انصاف بازاریان و کسبه محترم شهرستان انار، اما در گوشه کنار شهر قیمت‌ها واقعی نیست و گرانی اجناس موجبات بی اعتمادی مردم نسبت به کسبه و بازاریان شده است…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز و حدت امت اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت :پیروزی عظیم جبهه مقاومت نمادی از وحدت ملت های اسلامی چندین کشور اسلامی از جمله افغانستان ،پاکستان، ایران ،سوریه، عراق و لبنان و سایر کشورها بود که باید بر دامنه این وحدت روز به روز افزوده شود.

وی گفت:دشمنان می‌خواهند از مشکلات اقتصادی و بعضی از ناکارآمدی ها سوء استفاده کنند و بذر اختلاف و تفرقه را در دل مردم بپاشند و در نهایت زمینه را برای تسلیم ملت ایران در مقابل خواسته های دشمن غارتگر فراهم آورند.

امام جمعه انار گفت:مطرح کردن سایه جنگ و تکرار نغنه شوم روی میز بودن گزینه نظامی برای این است که همانطور که دیروز تن به مذاکرات هسته ای داد امروز هم دست از توان موشکی و دفاعی خود بردارد.

وی افزود:بعضی از جریانات غرب گرای داخلی که امید استکبار جهانی و صهیونیست‌ها هستند با بزک کردن آمریکا ، شعار صلح و سازش و تسلیم را به جای مقاومت تبلیغ می‌کنند.

 

وی با تجیل از اقدام قهرمان کشتی گیر دلاور کشورمان علیرضا کریمی در مقابل کشتی‌گیر اسرائیلی، گفت:آنهایی که کشتی گیر دلاور کشورمان را مورد سرزنش قرار می‌دهند ،کودک کشی اسرائیل را نادیده می‌گیرند و از تهدید سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی توسط رژیم صهیونیستی باکی نداشته و افتخارشان کاسه لیسی اسرائیل غاصب است.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به بیانات رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان گفت: به زانو درآوردن گروه‌های تکفیری و خنثی کردن توطئه های پی در پی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اثبات کننده اقتدار بسیجیان و توان بالای آنهاست.

وی با انتقاد از  وضعیت بعضی از قیمت های غیر واقعی کالاها و اجناس در سطح شهرستان ،  گفت:متاسفانه علیرغم انصاف بازاریان و کسبه محترم شهرستان انار، اما در گوشه کنار شهر قیمت‌ها واقعی نیست و گرانی اجناس  موجبات بی اعتمادی مردم نسبت به کسبه و بازاریان شده است و مردم برای خرید مایحتاج خود یا به پنج شنبه بازار و یا به شهرهای مجاور را رجوع می کنند که این موضوع نیاز به نظارت دقیق و موثر اتاق اصناف و فرمانداری محترم دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی