شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

با توجه به اینکه آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان انار از شهریور ماه ۹۶ اعلام شده است مردم روستاهای هشت قریه شهرستان انار از فعالیت این اعضا در این روستاها گله مند هستند و از مسئولان خواستار ساماندهی اساسی شده اند.

به گزارش ” انارما ” ؛ با توجه به اینکه آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان انار از شهریور ماه ۹۶ اعلام شده است مردم روستاهای هشت قریه انار از فعالیت این اعضا در این روستاها گله مند هستند و از مسئولان خواستار ساماندهی اساسی شده اند.

کانال ساقی اعلام کرد؛متأسفانه ورودی روستای ساقی و روستاهای موسوم به هشت قریه از وضعیت جالبی برخوردار نیست و شورای اسلامی ساقی با همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان و استانی باید نسبت به زیبا­سازی و اجرای طرح مربوط به ورودی آن اقدام نماید.

همچنین وضعیت نابسامان و بی مهری ها در رفع مشکلات و حوادث مرگبار جاده بین روستایی ساقی به سمت لطف آباد با بیان اینکه عدم توجه کافی به توسعه آن در سنوات گذشته توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان سبب بروز حوادث ناگوار شده است ؛ سالانه شاهد جان باختن و آسیب‌های فراوان ناشی از تصادفات تعداد زیادی از مردم ساکن در این مناطق هستیم که این مسئله‌ای نیست که بشود به راحتی از کنار آن عبور کرد.

همچنین جوانان منطقه هشت قریه خواستار اتمام و رونق بخشیدن طرح سالن ورزشی شهدای ساقی هستند که تمامی موارد نیازمند توجه مسئولان میباشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی