شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در داشنگاه پیام نور انار با حضور مسئولین و دانشجویان برگزار شد…

به گزارش انارما ، صبح امروز سه شنبه۱۴ آذر مراسم گرامیداشت روز دانشجو در داشنگاه پیام نور انار با حضور مسئولین و دانشجویان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ناجی رئیس دانشگاه پیام نور با گرامیداشت ۱۶آذر و روز دانشجو گفت: روحیه عدالت خواهی و از طرفی مطالبه گری از مسئولین همواره باید در دانشجویان وچود داشته باشد.

وی در خصوص  وضعیت پیشرفت طرح های عمرانی دانشگاه گفت: پروژه های عمرانی دانشگاه از بهمن ماه ۹۵آغاز شده و بعضی از آنها همچون دوجداره کردن پنجره ها و رنگ آمیزی ساختمان دانشگاه ، آسفالت و بهسازی و ایجاد فضای سبز در محوطه به اتمام رسیده و در تلاشیم تا ساختمان سالن ورزشی که کف پوش آن انجام شده و همچنین ساخت سردر دانشگاه تا بهمن ماه به پایان برسد.

رئیس دانشگاه پیام نور انار در پایان گفت:از این ترم تحصیلی با توجه به بخشنامه جدید دست اساتید برای ثبت نمره میانترم دانشجویان بازتر شده و از ۶نمره به ۸نمره افزایش یافته است و اکنون ۱۲نمره امتحان نهایی و ۸نمره در اختیار استاد می باشد.

امام جمعه انار در ادامه این مراسم خاطر نشان کرد: علیرغم همه ،فشار ها ،تهدید ها و تحریم ها میتوان با حضور دانشجویان نخبه در سطوح مختلف مشکلات را حل کرد.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص دانشجویان گفت: دانشجویان باید با انگیزه مضاعف ابعاد علمی کشور را تقویت کنند و کشور را نجات دهند.

 

در ادامه این مراسم طباطبایی فرماندار انار با اشاره به مشکلات شهرستان انار در زمینه کشاورزی و تک محصولی گفت: امیدواریم همانگونه که داشنجویان در زمان دفاع مقدس وارد میدان نبرد شدند و شجاعانه عمل کردند اکنون هم برای بهبود وضع اقتصاد شهرشان دست به کار شوند.

وی در خصوص احداث کارخانه فولاد اسفنجی در انار کفت: توافقات اولیه با سرمایه گذاری هندی که یک شریک از انار دارد انجام شده که انشاالله به زودی این کارخانه در انار احداث می شود.

این مراسم با بریدن کیک روز دانشجو توسط مسئولین ، مولودی خوانی و اجرای گروه موسیقی ادامه یافت.

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس چهارشنبه 6 دسامبر 2017 - 3:11 ب.ظ

خداوند روح استاد سلیمی را شاد گرداند
بدون ایشان اصلا فایده نداشت
جایشان خیلی خالی بود

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی