چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

در حالیکه رزمی کاران اناری برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه تمرینات سختی پشت سر میگذاشتند به یکباره با اعلام لغومسابقات جهانی رزمی درکشورترکیه توسط میزبان مسابقات مواجه شدند…

به گزارش انارما ، در حالیکه رزمی کاران اناری برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه تمرینات سختی پشت سر میگذاشتند به یکباره با اعلام لغومسابقات جهانی رزمی درکشور ترکیه توسط میزبان مسابقات مواجه شدند.

عباس حسنخانی مربی این تیم گفت: با توجه به اینکه تمرینات سخت ونفس گیری راپشت سرگذاشته ایم وحتی از اسپانسری خوبی بهره مندبوده ایم و حتی مسئولین شورای شهر و شهردار  نیز ما را یاری کرده اند ، مشکلی برای اعزام نداشته ایم ولی بنا بر دلایلی نامعلوم روز قبل ازاعزام خبر لغو مسابقات ازکشور میزبان صادرشد و به احتمال زیاد زمان و مکان محل برگزاری این رویداد تغییر و کمتر از دوماه دیگر  برگزار خواهد شد.

حسنخانی در پایان تصریح کرد: وظیفه دانستم ازمسئولین شورای شهرستان اناربه ریاست دکترانارکی محمدی وشهردار شهرستان جناب مهندس رحیمی راد،اسپانسری این دوره هیئت مدیره شرکت لوله واتصالات انارپلیکاآریانا به ریاست مهندس میرزاهاشمی که همه دست به دست هم این تیم خوب راحمایت کردندتشکرکنم وان شاالله تمرینات خودمان راباشدت و قدرت بیشترادامه خواهیم داد تا در مسابقات پیش روبتوانیم بادست پروسربلندبرگردیم وباعث شادی مردم خوبمون بشیم.


انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی