جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

جمعی ازکارکنان شبکه بهداشت و درمان انار، مراکز و خانه های بهداشت تابعه و بیمارستان ولیعصر(عج) انار با اختصاص جمعا ۹۸ روز  از حقوق خود به زلزله زدگان غرب کشور، همدردی خود را با مردم زلزله زده این منطقه اعلام کردند.

به گزارش ” انارما ” در پی وقوع زلزله کرمانشاه و خراب شدن تعدادی از مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت آن منطقه وزارت بهداشت و درمان از طریق دانشگاه های علوم پزشکی و خیرین گرانقدر سراسر کشور اقدام به بازسازی مراکز یاد شده نموده که بازسازی تعداد ۱۰ خانه بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان محول گردیده که ۱ باب از این خانه های بهداشت به شهرستان انار واگذار شده است .

 در پی این اقدام جمعی ازکارکنان شبکه بهداشت و درمان انار، مراکز و خانه های بهداشت تابعه و بیمارستان انار جمعا ۹۸ روز حقوق خود را به این امرخداپسندانه اختصاص دادند.

یادآور می شود ساخت این خانه بهداشت مستلزم مشارکت خیرین محترم و بزرگوار شهرستان انار در این زمینه می باشد.

روابط عمومی شبکه بهداشت انار در پیامی اعلام کرد با توجه به پرونده درخشان خیرین در امور بهداشتی و درمانی شهرستان امید بخش بوده لذا متعاقبا شماره حسابی از سوی شبکه بهداشت و درمان انار اعلام خواهد شد تا خیرین محترمی که قصد مشارکت در این کار را دارند ضمن اعلام آمادگی به شبکه بهداشت وجوه نقدی خود را واریز نمایند تا هرچه سریعتر نسبت به ساخت خانه بهداشت بنام شهرستان انار اقدام شود .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی