پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

امام جمعه انار گفت:دولت باید مراقب باشد که مبادا به بهانه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل و عوارض،قیمت مایحتاج عمومی هم افزایش پیدا کند که تحمل سختی های آن برای مردم بسیار دشوار است…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز به جایگاه رفیع شهیدان اشاره نمود و گفت :در قرآن کریم آیات مختلفی پیرامون مقام شهید وجود دارد که دلالت بر زنده بودن آنها و ارتزاق آنها نزد خداوند متعال و وارد شدن در رحمت الهی و رستگاری ابدی را دارد.

وی افزود: برای شهیدان نباید غصه خورد بلکه باید به مقام شهیدان غبطه خورد چون اگر بدانیم جایگاه رفیع شهیدان کجاست و خداوند چه نعمت های بزرگی به آنها عطا فرموده هرگز غصه آنها را نخواهیم خورد.

حجت‌الاسلام منتظری به بودجه پیشنهادی دولت در سال ۹۷ اشاره نمود و گفت: دولت باید مراقب باشد که مبادا به بهانه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل و عوارض،قیمت مایحتاج عمومی هم افزایش پیدا کند که تحمل سختی های آن برای مردم بسیار دشوار است.

وی افزود: برای مردم سخت است که حقوق های نجومی و پاداش‌های میلیونی را افراد خاص بگیرند و سمینارها و همایش های بی ارزش با هزینه های سرسام آور برگزار گردد اما فشار گرانی و تورم بر دوش مردم باشد.

وی در باره موضوع  قطع یارانه ها گفت: بسیاری از مردم که بضاعت مالی نداشته ولی برای حفظ آبرو و جایگاهشان نمی‌خواهند تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی باشند اگر این مبلغ ناچیز یارانه‌ها هم قطع شود متحمل خسارت و فشار زیادی خواهند شد.

امام جمعه انار پیرامون روز ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح گفت:حوزه و دانشگاه دو نهاد علمی و فرهنگی کشور هستند که یکی از توطئه‌های استعمار همیشه این بوده که این دو نهاد را از هم جدا نمایند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی